Jeg er startet op for et par dage siden. Jeg har ingen symptomer overhoved (havde ellers frygtet det) Men vil ikke sætte forventninger for højt, for har læst om flere hvor de var symptomfri den første måned eller to og så kommer det senere.
Jeg fik at vide at man helst ikke skulle tage det ved f.eks sent aftensmad, da man så kunne ligge og have det dårligt når man skulle sove.
Jeg tager pt kun 1 og om en uge trapper jeg op til en til. Til morgenmad spiser jeg et stort stykke rugbrød (har droppet havegrynen som jeg ellers spiser, fordi det i følge PCO bogen "Spis dig gravid" har en forhøj ideks) Nå men når halvdelen af brødet er spist (så der er lidt i maven) tager jeg Metforminpillen sammen med en alm. vitaminpille)
Om aftenen spiser jeg D-vitamin (som også skulle have en god virkning på at forsøge fertliteten -både hos mænd og kvinder) samt en fiskeolie.
For at undgå symptomer tænker jeg, at jeg vil holde mig væk fra rafinede kulhydrater.
jeg havde lidt håbet at Metforminen havde virket på min sultfornemmelse, som jeg ellers aldrig har. Er sulten 24 -7 og har altid været det. Desværre er der ingen forskel for mig. Jeg er lige så sulten som altid allerede efter halvanden time efter jeg har taget pillen. Måske det bliver bedre når jeg tager to i næste uge.
Får I taget blodprøver. Jeg har ingen fået taget og har heller ikke fået at vide, at nogen skulle tages senere (men har selv læst mig frem til på nettet, at nogle får taget leverprøver for at se at det ikke skader leveren)
Anmeld