Skal/skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

ønskebørn74

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Så har jeg igen brug for jeres gode råd

Som i nok ved har jeg den her kammerat igennem 10 år som jeg er ved at forelske mig i, og han i mig  

Han arbejder jo i udlandet, og skulle først komme hjem sidst i januar!! Men pga en krise i familien kommer han hjem allerede d. 30 dec. Og NØØØØJ hvor jeg glæder mig til at se ham!!

Lillepigens og min nytårs aften i år, bliver desværre bare herhjemme. Alle  veninder skal til diverse fester. Min far og søstre holde jul med deres venner. Så planen har været at være herhjemme og prøve at gøre det så hyggeligt som muligt. Hvilket jeg har været lidt trist over!! Men man må jo bare få det bedste ud af situationen!!

I går valgte ham her fyren og hans familie så at invitere mig og lille-pigen hjem til dem nytårsaften!! Jeg synes det er super flot af dem.

Jeg er egentligt ikke så meget nervøs for at møde hans familie. For det føltes SÅ rigtigt med ham. Men grunden til at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal takke ja, er 100% lille-pigen!! Det er jo en flok mennesker hun aldrig har mødt!! Hun er en smule genert i forvejen!!

Der bliver ikke noget med kyssen eller krammen foran hende.... Men jeg kan ikke finde ud af om det vil være godt for hende!!! Hun bliver 2 her til januar. Sidste år holdte vi nytår med nogle af  mine venner, og der kendte hun jo heller ingen, men hun forstår jo bare meget mere i år!!

Det vil kun blive hans forældre, bestemor, hans gravide søster og hendes kæreste. Samt ham og os!!

Hvad ville i gøre, hvis i stod i min situation!??

Jeg glæder mig til at læse jeres indput

Knus Pernille

AFSTED MED DIG... HUN SKAL DA NOK HYGGE SIG!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Kruse90

Hold da op

Hvor er i søde allesammen

Må indrømme at jeg havde forventet en masse negative svar og forklaringer om hvorfor det var for tidligt at tage den chance

Men i stedet er i bare allesammen så dejlige og helt igennem fantastiske

Der er endnu engang ændring i planerne  Han sidder lige nu i flyveren på vej til DK, og vil lande her engang inden midnat

Vores plan er at mødes på torsdag, netop for at se om der så er den gnist, som vi begge har følt indtil. Vi er heeelt væltet omkuld af de følelser vi føler lige nu..... Så nøøøøøj hvor jeg håber det er det samme når vi så ses efter 5 år  

Hvis gnisten er der, er der ingen tvivl om at vi tager med til den nytårs aften  Ellers tager vi op til lille-pigens dagplejemor  Det vil med sikkerhed også blive et hit

Men mon ikke jeg ser ham allerede i morgen,..... vi kan jo ikke rigtigt vente  

Så kryyyyyyyyyyyds alt hvad i kan

Kæmpe knus til alle i dejlige mennesker herinde

det lyder så fedt skatte

Håber for jer at gnisten er der

men i må da have en tæt forhold til dagplejemoderen
min mor har aldrig holdt det med nogle at hendes dagplejebørnhehe

Anmeld

16. december 2009

Mutti2

Hej Piger

Så er jeg tilbage, efter at have brugt en skøn dag med drømme-prinsen  

Han tilbød at hente mig, da vejret ikke ligefrem var til at skulle cykle ud i den anden ende af byen

Han holdte ude og ventede på mig ude på parkeringspladsen. Han stod ud af bilen og vi krammede :-)
Det var bare SÅ dejligt endeligt at holde om ham.

Han bor super flot :-)

Vi gik lidt rundt derhjemme og snakkede imens han gik rundt og ordnede en masse ting. Han klemte min hånd et par gange, og snakkede om hvor dejligt jeg duftede :-)

Til sidst tog jeg chancen, krammede ham og kyssede ham  Det var bedre end jeg overhovede havde drømt om

Vi tog os en middagssøvn og lå bare og krammede i flere timer,, og lidt mere til.

Så det gik bare helt vildt godt  Vi skal ses igen i morgen  Vi har begge gnisten  Det var helt fantastisk  Han er bare så dejlig. Og det med udseendet gør virkeligt intet. Han behandler mig som en prinsesse.

For at være ærlig så var jeg en lille smule skuffet over ham. Jeg havde sagt til ham inden at vi gik ind og puttede at vi godt kunne hygge. Men at jeg ikke ville at vi skulle knalde!!Han var enig, og havde det på samme måde.

Jeg ved det er lang tid han har været væk, og at jeg har pirret ham længe... Men jeg synes da godt han kunne have respekteret mit ønske!! Og så synes jeg han ændrede adfærd efter det!! Jeg var også rigtigt skuffet over at han bare sov indtil jeg for 4. gang prøvede at vække ham og bad ham om at køre mig hjem (han havde ikke sovet i over 24 timer, så det er selvfølgelig okay  ) Men det er ikke lige den slags 1. date man håber på

Men han skrev her til aften at nu lå han og krammede den pude jeg havde lagt med, og at den lugtede af mig. Så nu ville han drømme sødt om mig hele natten.

Og da jeg sagde at jeg var hjemme i morgen hvis han havde tid og lyst var hans svar: "Jeg har da tid :-) :-* Selvfølgelig har jeg det :-)"
Han er da bare så super dejlig

Så nu glæder jeg mit til at se om ikke vores "date" i morgen bliver lidt mere spændende  Så er han da udhvilet  Han tager afsted igen d. 27 januar  Så der er masser af tid til at lære hinanden at kende

Jeg håber ikke det var for mange detaljer  Jeg svæver bare på den lyserøde sky, og havde lige brug for at komme ud med det

Tak for alle jeres dejlige kommentarer og støtte  I er simpelthen nogle dejlige kvinder  Nøj hvor jeg nyder det her forum

GLÆDELIG JUL

Knus Pernille, med voldsomme sommerfugle i maven

Anmeld

16. december 2009

CamillaT89

Hej Piger

Han tilbød at hente mig, da vejret ikke ligefrem var til at skulle cykle ud i den anden ende af byen

Han holdte ude og ventede på mig ude på parkeringspladsen. Han stod ud af bilen og vi krammede :-)

Vi gik lidt rundt derhjemme og snakkede imens han gik rundt og ordnede en masse ting. Han klemte min hånd et par gange, og snakkede om hvor dejligt jeg duftede :-)

Til sidst tog jeg chancen, krammede ham og kyssede ham  Det var bedre end jeg overhovede havde drømt om

Vi tog os en middagssøvn og lå bare og krammede i flere timer,, og lidt mere til.

Så det gik bare helt vildt godt  Vi skal ses igen i morgen  Vi har begge gnisten  Det var helt fantastisk  Han er bare så dejlig. Og det med udseendet gør virkeligt intet. Han behandler mig som en prinsesse.

For at være ærlig så var jeg en lille smule skuffet over ham. Jeg havde sagt til ham inden at vi gik ind og puttede at vi godt kunne hygge. Men at jeg ikke ville at vi skulle knalde!!Han var enig, og havde det på samme måde.

Jeg ved det er lang tid han har været væk, og at jeg har pirret ham længe... Men jeg synes da godt han kunne have respekteret mit ønske!! Og så synes jeg han ændrede adfærd efter det!! Jeg var også rigtigt skuffet over at han bare sov indtil jeg for 4. gang prøvede at vække ham og bad ham om at køre mig hjem (han havde ikke sovet i over 24 timer, så det er selvfølgelig okay  ) Men det er ikke lige den slags 1. date man håber på

Men han skrev her til aften at nu lå han og krammede den pude jeg havde lagt med, og at den lugtede af mig. Så nu ville han drømme sødt om mig hele natten.

Og da jeg sagde at jeg var hjemme i morgen hvis han havde tid og lyst var hans svar: "Jeg har da tid :-) :-* Selvfølgelig har jeg det :-)"

Så nu glæder jeg mit til at se om ikke vores "date" i morgen bliver lidt mere spændende  Så er han da udhvilet  Han tager afsted igen d. 27 januar  Så der er masser af tid til at lære hinanden at kende

Jeg håber ikke det var for mange detaljer  Jeg svæver bare på den lyserøde sky, og havde lige brug for at komme ud med det

Tak for alle jeres dejlige kommentarer og støtte  I er simpelthen nogle dejlige kvinder  Nøj hvor jeg nyder det her forum

GLÆDELIG JUL

Nu har jeg lige siddet og smugkigget i den her debat. Det lyder bare super dejligt for dig. Der er bare ikke noget mere dejligt end at være forelsket. Mange gange tillykke med det. Hvor er det skønt!

Knus, Camilla

Anmeld

16. december 2009

qp

Hej Piger

GLÆDELIG JUL

Du kan vel selv sige fra hvis du ikke vil i seng med ham, kan du ikke?

Men derudover så mange gange tillykke med ham/ jeg  - Håber det er det rette

Anmeld

17. december 2009

Kruse90

sådan sveske
ihh er jeg så glad for at høre.
er rigtig glad på dine vegne.
skriv skriv skriv igen når du har set ham
skal jo følge med skatte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.