Hej Piger 
Så er jeg tilbage, efter at have brugt en skøn dag med drømme-prinsen
Han tilbød at hente mig, da vejret ikke ligefrem var til at skulle cykle ud i den anden ende af byen 
Han holdte ude og ventede på mig ude på parkeringspladsen. Han stod ud af bilen og vi krammede :-)
Det var bare SÅ dejligt endeligt at holde om ham.
Han bor super flot :-)
Vi gik lidt rundt derhjemme og snakkede imens han gik rundt og ordnede en masse ting. Han klemte min hånd et par gange, og snakkede om hvor dejligt jeg duftede :-)
Til sidst tog jeg chancen, krammede ham og kyssede ham 
Det var bedre end jeg overhovede havde drømt om
Vi tog os en middagssøvn og lå bare og krammede i flere timer,
, og lidt mere til.
Så det gik bare helt vildt godt
Vi skal ses igen i morgen
Vi har begge gnisten
Det var helt fantastisk
Han er bare så dejlig. Og det med udseendet gør virkeligt intet. Han behandler mig som en prinsesse.
For at være ærlig så var jeg en lille smule skuffet over ham. Jeg havde sagt til ham inden at vi gik ind og puttede at vi godt kunne hygge. Men at jeg ikke ville at vi skulle knalde!!Han var enig, og havde det på samme måde.
Jeg ved det er lang tid han har været væk, og at jeg har pirret ham længe... Men jeg synes da godt han kunne have respekteret mit ønske!! Og så synes jeg han ændrede adfærd efter det!! Jeg var også rigtigt skuffet over at han bare sov indtil jeg for 4. gang prøvede at vække ham og bad ham om at køre mig hjem (han havde ikke sovet i over 24 timer, så det er selvfølgelig okay
) Men det er ikke lige den slags 1. date man håber på 
Men han skrev her til aften at nu lå han og krammede den pude jeg havde lagt med, og at den lugtede af mig. Så nu ville han drømme sødt om mig hele natten.
Og da jeg sagde at jeg var hjemme i morgen hvis han havde tid og lyst var hans svar: "Jeg har da tid :-) :-* Selvfølgelig har jeg det :-)"
Han er da bare så super dejlig 
Så nu glæder jeg mit til at se om ikke vores "date" i morgen bliver lidt mere spændende
Så er han da udhvilet
Han tager afsted igen d. 27 januar
Så der er masser af tid til at lære hinanden at kende 
Jeg håber ikke det var for mange detaljer
Jeg svæver bare på den lyserøde sky, og havde lige brug for at komme ud med det 
Tak for alle jeres dejlige kommentarer og støtte
I er simpelthen nogle dejlige kvinder
Nøj hvor jeg nyder det her forum 
GLÆDELIG JUL 
Knus Pernille, med voldsomme sommerfugle i maven