Hej Piger.
Så har jeg igen brug for jeres gode råd 
Som i nok ved har jeg den her kammerat igennem 10 år som jeg er ved at forelske mig i, og han i mig
Han arbejder jo i udlandet, og skulle først komme hjem sidst i januar!! Men pga en krise i familien kommer han hjem allerede d. 30 dec. Og NØØØØJ hvor jeg glæder mig til at se ham!! 
Lillepigens og min nytårs aften i år, bliver desværre bare herhjemme. Alle veninder skal til diverse fester. Min far og søstre holde jul med deres venner. Så planen har været at være herhjemme og prøve at gøre det så hyggeligt som muligt. Hvilket jeg har været lidt trist over!! Men man må jo bare få det bedste ud af situationen!!
I går valgte ham her fyren og hans familie så at invitere mig og lille-pigen hjem til dem nytårsaften!! Jeg synes det er super flot af dem.
Jeg er egentligt ikke så meget nervøs for at møde hans familie. For det føltes SÅ rigtigt med ham. Men grunden til at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal takke ja, er 100% lille-pigen!! Det er jo en flok mennesker hun aldrig har mødt!! Hun er en smule genert i forvejen!!
Der bliver ikke noget med kyssen eller krammen foran hende.... Men jeg kan ikke finde ud af om det vil være godt for hende!!! Hun bliver 2 her til januar. Sidste år holdte vi nytår med nogle af mine venner, og der kendte hun jo heller ingen, men hun forstår jo bare meget mere i år!!
Det vil kun blive hans forældre, bestemor, hans gravide søster og hendes kæreste. Samt ham og os!!
Hvad ville i gøre, hvis i stod i min situation!??
Jeg glæder mig til at læse jeres indput 
Knus Pernille
Anmeld