Skal/skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Mutti2

Hej Piger.

Så har jeg igen brug for jeres gode råd

Som i nok ved har jeg den her kammerat igennem 10 år som jeg er ved at forelske mig i, og han i mig  

Han arbejder jo i udlandet, og skulle først komme hjem sidst i januar!! Men pga en krise i familien kommer han hjem allerede d. 30 dec. Og NØØØØJ hvor jeg glæder mig til at se ham!!

Lillepigens og min nytårs aften i år, bliver desværre bare herhjemme. Alle  veninder skal til diverse fester. Min far og søstre holde jul med deres venner. Så planen har været at være herhjemme og prøve at gøre det så hyggeligt som muligt. Hvilket jeg har været lidt trist over!! Men man må jo bare få det bedste ud af situationen!!

I går valgte ham her fyren og hans familie så at invitere mig og lille-pigen hjem til dem nytårsaften!! Jeg synes det er super flot af dem.

Jeg er egentligt ikke så meget nervøs for at møde hans familie. For det føltes SÅ rigtigt med ham. Men grunden til at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal takke ja, er 100% lille-pigen!! Det er jo en flok mennesker hun aldrig har mødt!! Hun er en smule genert i forvejen!!

Der bliver ikke noget med kyssen eller krammen foran hende.... Men jeg kan ikke finde ud af om det vil være godt for hende!!! Hun bliver 2 her til januar. Sidste år holdte vi nytår med nogle af  mine venner, og der kendte hun jo heller ingen, men hun forstår jo bare meget mere i år!!

Det vil kun blive hans forældre, bestemor, hans gravide søster og hendes kæreste. Samt ham og os!!

Hvad ville i gøre, hvis i stod i min situation!??

Jeg glæder mig til at læse jeres indput

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Så har jeg igen brug for jeres gode råd

Som i nok ved har jeg den her kammerat igennem 10 år som jeg er ved at forelske mig i, og han i mig  

Han arbejder jo i udlandet, og skulle først komme hjem sidst i januar!! Men pga en krise i familien kommer han hjem allerede d. 30 dec. Og NØØØØJ hvor jeg glæder mig til at se ham!!

Lillepigens og min nytårs aften i år, bliver desværre bare herhjemme. Alle  veninder skal til diverse fester. Min far og søstre holde jul med deres venner. Så planen har været at være herhjemme og prøve at gøre det så hyggeligt som muligt. Hvilket jeg har været lidt trist over!! Men man må jo bare få det bedste ud af situationen!!

I går valgte ham her fyren og hans familie så at invitere mig og lille-pigen hjem til dem nytårsaften!! Jeg synes det er super flot af dem.

Jeg er egentligt ikke så meget nervøs for at møde hans familie. For det føltes SÅ rigtigt med ham. Men grunden til at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal takke ja, er 100% lille-pigen!! Det er jo en flok mennesker hun aldrig har mødt!! Hun er en smule genert i forvejen!!

Der bliver ikke noget med kyssen eller krammen foran hende.... Men jeg kan ikke finde ud af om det vil være godt for hende!!! Hun bliver 2 her til januar. Sidste år holdte vi nytår med nogle af  mine venner, og der kendte hun jo heller ingen, men hun forstår jo bare meget mere i år!!

Det vil kun blive hans forældre, bestemor, hans gravide søster og hendes kæreste. Samt ham og os!!

Hvad ville i gøre, hvis i stod i min situation!??

Jeg glæder mig til at læse jeres indput

Knus Pernille

Hej soede...

Jeg synes du skal takke ja, saa dig og MV kan komme afsted.. Selvom hun er genert, saa tror jeg nu nok hun skal bloede hurtigt op, og saa er det jo heller ingen vild nytaars aften, med masser af druk osv. Saa synes du skal tage afsted og rigtig hygge dig..

Og held og lykke med fyren, lyder spaendende

Knus 

Anmeld

13. december 2009

BOBS

helt klart også hep hep go herfra  du har jo virkelig overvejet alt på din lille piges vegne, så det skal nok gå! Og tror at hvis hun kan mærke du er glad, så får hun også en god aften, og lur mig om hun i forvejen ikke kan mærke på dig at der er noget "i gære", hvis du går rundt og er forelsket....skønt! alt held og lykke.

Anmeld

13. december 2009

LinLin

Tag med! Hvis mor er glad er barnet det også - hun skal nok tø op

Anmeld

13. december 2009

wamse

Jeg ville klart tage med, så længe hun har dig, så er det garanteret en dejlig aften for hende

Anmeld

13. december 2009

Diana...

Af sti af sted med dig jeg kan slet ikke se hvorfor du ikke skal. hun vil møde en MILL af nye fremmet mennesker resten af livet så det er da kun sund for hende.

Anmeld

13. december 2009

BK

Jeg synes også helt klart at du skal tage afsted... Det jo en gammel ven, og ja udvikler det sig, så er det jo bare dejligt for dig og din datter...

Så off you go...

Anmeld

13. december 2009

Vidunderligeunger

stadig i tvivl?? SELVFØLGELIG skal du afsted! som de andre herinde har skrevet, hun møder jo fremmede resten af livet, og efter et par timer så er de jo ikke fremmede mere... kunne være en kanon aften for dig og hende!

du opdaterer lige den 1 januar om det var hyggeligt?!

Anmeld

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Helt sikkert gør det

Hun må bare sidde hos dig, den tid det tager at tø op. I skal nok få en dejlig aften.

Pas i øvrigt på med det, med at forelske sig i venner, det blir man gift af... hehe...!! - Og det er så på grundlag af erfaring.

Rigtig god fornøjelse!!!

Anmeld

13. december 2009

LotteGabriella

Tutter skriver:

Hej soede...

Jeg synes du skal takke ja, saa dig og MV kan komme afsted.. Selvom hun er genert, saa tror jeg nu nok hun skal bloede hurtigt op, og saa er det jo heller ingen vild nytaars aften, med masser af druk osv. Saa synes du skal tage afsted og rigtig hygge dig..

Og held og lykke med fyren, lyder spaendende

Knus 

totalt mega enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.