Skal/skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

Risen

Afsted med dig !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder som om du får en fantatastisk nytårsaften og lille-pigen skal nok tage dem alle med storm når hendes generthed er gået væk  god fornøjelse

Anmeld

13. december 2009

Lone Jakobsen

enig med de andre...afsted med dig og nyd en hyggelig aften

Anmeld

13. december 2009

LotteN

ja, du kan jo umuligt være i tvivl om hvad du skal gøre efter alles svar

så afsted med dig og rigtig god nytårsaften - ser frem ti lat høre hvordan det gik

Anmeld

15. december 2009

Mutti2

Hold da op

Hvor er i søde allesammen

Må indrømme at jeg havde forventet en masse negative svar og forklaringer om hvorfor det var for tidligt at tage den chance

Men i stedet er i bare allesammen så dejlige og helt igennem fantastiske

Der er endnu engang ændring i planerne  Han sidder lige nu i flyveren på vej til DK, og vil lande her engang inden midnat

Vores plan er at mødes på torsdag, netop for at se om der så er den gnist, som vi begge har følt indtil. Vi er heeelt væltet omkuld af de følelser vi føler lige nu..... Så nøøøøøj hvor jeg håber det er det samme når vi så ses efter 5 år  

Hvis gnisten er der, er der ingen tvivl om at vi tager med til den nytårs aften  Ellers tager vi op til lille-pigens dagplejemor  Det vil med sikkerhed også blive et hit

Men mon ikke jeg ser ham allerede i morgen,..... vi kan jo ikke rigtigt vente  

Så kryyyyyyyyyyyds alt hvad i kan

Kæmpe knus til alle i dejlige mennesker herinde

Anmeld

15. december 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da op

Må indrømme at jeg havde forventet en masse negative svar og forklaringer om hvorfor det var for tidligt at tage den chance

Der er endnu engang ændring i planerne  Han sidder lige nu i flyveren på vej til DK, og vil lande her engang inden midnat

Vores plan er at mødes på torsdag, netop for at se om der så er den gnist, som vi begge har følt indtil. Vi er heeelt væltet omkuld af de følelser vi føler lige nu..... Så nøøøøøj hvor jeg håber det er det samme når vi så ses efter 5 år  

Hvis gnisten er der, er der ingen tvivl om at vi tager med til den nytårs aften  Ellers tager vi op til lille-pigens dagplejemor  Det vil med sikkerhed også blive et hit

Uh jeg krydser soede

Du fortjener det bedste

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Hold da op

Gud det jo lige om lidt han lander ihh hvor spændende. 

Det glæder vi os til at høre mere til min først torsdag altså det kan vi jo ikke vente med. 

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Tutter skriver:

Uh jeg krydser soede

Du fortjener det bedste

Hvorfor har du skiftet navn jeg er helt forvirret ha ha

Anmeld

15. december 2009

Mormilla

Jeg synes helt klart at i skal ta med

Anmeld

15. december 2009

Becks

DianaMoar skriver:

Hvorfor har du skiftet navn jeg er helt forvirret ha ha

Haha, det er mit "kaelenavn" min gudsoen paa 20 mdr, kalder mig det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.