Jordemødre ikk enige om termin :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

LRJ

Mammi ,,, skriver:

Jeg tænker også hva er vigtigheden i at have en eller anden dato hvor bebs alligevel højst sandsynligt ikke viser sig   Kan bebs ikke bare komme når den vil komme ??  Hvorfor er så mange fikseret på den dato ???   Hisen mor til 3 hvor ingen af de 3 gad vise sig på termins dato og hva så ??  Det er jo bare et tal .

det er Så vi har  en ca ide om hvornår jeg skal have den person ned til os i et par op til, for kæresten kan ikk rigtigt komme med :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lone H. skriver:

under ultralydfastsat termin står der den 13. april  

hvornår har du selv regnet din termin ud til? Hvis du ved, hvornår du blev gravid?

Anmeld

13. december 2009

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Haha Can't help it

Nu er det sådan at Lones og min egen graviditet ikke var planlagt og derfor (Taler for mig selv nu) ikke lige holdte så nøje øje med min mens første dag Men jeg fik min termin at vide 2 gange, i uge 10. og i uge 12. af min jordmoder, til scanninger Derefter er de blevet i tvivl, men jeg går stadig udfra d.3 marts, som de sagde.. Og det er bare den mest præcise dato man får ved NF Hvilket jeg også har fået at vide af min jordmoder, efter hun sagde at det kunne være en anden dato.. Men de siger jo altis + - 14 dage  

Hehe..

Nu var min graviditet heller ikke planlagt overhoved, men da jeg er sammen med en sømand som ikke var så vildt meget hjemme på det tidspunkt var det MEGET nemt at regne ud hvornår jeg blev gravid.. Har ALDRIG holdt styr på min menses så da min læge spurgte mig om min sidste menstruations første dag måtte jeg indrømme at jeg ikke anede det, men pinligt nok vidste hvilken dag jeg var blevet gravid.. det var han ikke lige vant til..

Men efter at fortælle min "mandS" erhverv ku han godt forstå.. ..

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Hehe..

Nu var min graviditet heller ikke planlagt overhoved, men da jeg er sammen med en sømand som ikke var så vildt meget hjemme på det tidspunkt var det MEGET nemt at regne ud hvornår jeg blev gravid.. Har ALDRIG holdt styr på min menses så da min læge spurgte mig om min sidste menstruations første dag måtte jeg indrømme at jeg ikke anede det, men pinligt nok vidste hvilken dag jeg var blevet gravid.. det var han ikke lige vant til..

Men efter at fortælle min "mandS" erhverv ku han godt forstå.. ..

Griner Så kan du rent faktisk sige : Du blev lavet den og den dag omkring kl. HAHA

Sorry, syntes bare lige det er lidt komisk alligevel, for du er jo sikker så, vi andre kan kun sige OMKRING

Anmeld

13. december 2009

MoarTNoah

Sabrina17 skriver:

Griner Så kan du rent faktisk sige : Du blev lavet den og den dag omkring kl. HAHA

Sorry, syntes bare lige det er lidt komisk alligevel, for du er jo sikker så, vi andre kan kun sige OMKRING

Hehe.. ja du har faktisk HELT ret.. jeg ved PRÆCIS hvad jeg skal sige når sønnen spørger..

"Nu skal du høre sønnike.. lol"

Du blev lavet den 15 April, mellem kl 02.30 - 7.30, på Castle Suites Hotel i Platanias på Kreta, værelse 117. Og mor og far var MEEEEGET fulde.. hehe..

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Zafir skriver:

hvornår har du selv regnet din termin ud til? Hvis du ved, hvornår du blev gravid?

Har slet ikk regnet den ud for har ingen ide om hvornår jeg blev gravid, udover det har været alt mellem juni og juli, som sagt fik jeg sådan noget Hormon tilskud fra marts i år, og det havde gjort at min mens ikk kom til tiden og jeg opdagede først at den manglede da jeg begyndte at få det meget dårligt om morgenen, Og så ringede jeg til lægen og fik en blod prøve, og han regnede mig ud til at være 10 uger henne dengang, men da jeg 2 uger senere kom til NF var barnet kun 9 uger gammel, og så har jeg måtte være blevet gravid i midten af juli ca 

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Lone H. skriver:

Har slet ikk regnet den ud for har ingen ide om hvornår jeg blev gravid, udover det har været alt mellem juni og juli, som sagt fik jeg sådan noget Hormon tilskud fra marts i år, og det havde gjort at min mens ikk kom til tiden og jeg opdagede først at den manglede da jeg begyndte at få det meget dårligt om morgenen, Og så ringede jeg til lægen og fik en blod prøve, og han regnede mig ud til at være 10 uger henne dengang, men da jeg 2 uger senere kom til NF var barnet kun 9 uger gammel, og så har jeg måtte være blevet gravid i midten af juli ca 

Hehe Sjovt...

Men altså - så er der jo ikke andet for, end at du ser hvad der sker?

Anmeld

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Hehe.. ja du har faktisk HELT ret.. jeg ved PRÆCIS hvad jeg skal sige når sønnen spørger..

"Nu skal du høre sønnike.. lol"

Du blev lavet den 15 April, mellem kl 02.30 - 7.30, på Castle Suites Hotel i Platanias på Kreta, værelse 117. Og mor og far var MEEEEGET fulde.. hehe..

Haha, hvor er det morsomt !! Men ganske praktisk, så spørger han sikkert ikke igen jo

Anmeld

14. december 2009

LRJ

Zafir skriver:

Hehe Sjovt...

Men altså - så er der jo ikke andet for, end at du ser hvad der sker?

Jaa hun kommer jo alligevel når hun vil

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Lone H. skriver:

Jaa hun kommer jo alligevel når hun vil

Det eneste er,hvis det når til at de snakker igangsættelse og man føler man er gået over tid, hvis man ikke rigtig er og sådan, men det behøver jo absolut ikke komme til det.

Spændende, hvornår hun vælger at have fødselsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.