Jordemødre ikk enige om termin :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

han sagde 29. marts, har ikk snakket sådan rigtigt med ham om det efter det, han siger os at jeg skal lytte til hva jordemoderen siger, men det er nu meget svært når de ændre det til hver gang jeg kommer :s

Og lægen går jo bare ud fra hvornår du sidst havde din mens første dag og så regner en termin ud.. det er ikke sikkert det passer, hvis ikke man kender sin cyklus... Så går han jo bare ud fra 28 dage og det er ikke alle den passer ved, så du skal gå ud fra hvad scanningen sagde til NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

Du sagde til mig, I ikke kunne finde ud af hvor langt du var henne ved lægen og derfor allerede var til scanning i uge 9?? Og i uge 12 fik du den rigtige termin der hedder 13 april..

men det var jo den dato han gav mig han har jo ikk villet give mig nogle efter fordi jeg jo render til jordemoder i tide og utide, så fik jo af vide at jeg ville kunne få svaret der.  men er jo bare blevet totalt forvirret nu over alle de forskellige datoer, Og som din bror siger så må jordemødre jo bare snart få styr på det, for det er pisse træls.

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

det er 3 dage det drejer sig om.. så i overlever nok.. Jeg synes bare i skal gå efter den første termins dato i fik, da det er den mest sikre ! Hvis jeg skulle gå efter hvad min læge sagde, har jeg termin d. 21 februar... så fik jeg termin d.3 marts ved NF og senere ved MD og jordmoder sagde de d. 22 februar.. Men jeg går efter d.3 marts alligevel, for det er den mest præcise! Gør det samme For det er altså den mest sikre..

Anmeld

12. december 2009

LRJ

Sabrina17 skriver:

det er 3 dage det drejer sig om.. så i overlever nok.. Jeg synes bare i skal gå efter den første termins dato i fik, da det er den mest sikre ! Hvis jeg skulle gå efter hvad min læge sagde, har jeg termin d. 21 februar... så fik jeg termin d.3 marts ved NF og senere ved MD og jordmoder sagde de d. 22 februar.. Men jeg går efter d.3 marts alligevel, for det er den mest præcise! Gør det samme For det er altså den mest sikre..

Okay Gør Jeg så

Anmeld

12. december 2009

MoarTNoah

Puha hvor irriterende med med så mange forskellige datoer at gå efter, heldigvis er jeg helt sikker på min termin, ville godt nok ikke kunne holde ud at være i tvivl om hvornår den lille "burde" komme..¨

Men TØSER/DAMER (eller hva i nu foretrækker ) I må bare lade være med at (excuse my french) "hore" så meget at i bliver i tvivl i sidste ende

Håber virkelig ikke at der er nogen der bliver stødt over mit indlæg, men i stedet ser det sjove i det (som er den mening det er blevet skrevet med)

Anmeld

12. december 2009

LRJ

KatrineR skriver:

Puha hvor irriterende med med så mange forskellige datoer at gå efter, heldigvis er jeg helt sikker på min termin, ville godt nok ikke kunne holde ud at være i tvivl om hvornår den lille "burde" komme..¨

Men TØSER/DAMER (eller hva i nu foretrækker ) I må bare lade være med at (excuse my french) "hore" så meget at i bliver i tvivl i sidste ende

Håber virkelig ikke at der er nogen der bliver stødt over mit indlæg, men i stedet ser det sjove i det (som er den mening det er blevet skrevet med)

Haha Ja det er rigtigt

Anmeld

12. december 2009

Hanan <3

det er det samme her jeg har fået to datoer første gang den 20 og så den 27 men jeg tror nu også det bliver den 20 alle de beregninger jeg laver på nettet siger den 20  men man ved jo aldrig

Anmeld

12. december 2009

LRJ

Hanan <3 skriver:

det er det samme her jeg har fået to datoer første gang den 20 og så den 27 men jeg tror nu også det bliver den 20 alle de beregninger jeg laver på nettet siger den 20  men man ved jo aldrig

Nej man kan nemlig ikk vide det

Men tror jeg lytter til min svigerinde og må holde mig til den 13. april som termins dato, Det er jo i sidste ende lille pigen der bestemmer og hun kommer der eller før eller efter

Anmeld

12. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lone H. skriver:

Nej man kan nemlig ikk vide det

Men tror jeg lytter til min svigerinde og må holde mig til den 13. april som termins dato, Det er jo i sidste ende lille pigen der bestemmer og hun kommer der eller før eller efter

hvad står der på din vandrejournal?

Der har de vel noteret d.13. som terminsdato eftersom det var "budet" til nf? eller hvad?

knus Caroline, som også har fået 1000 forskellige terminsdatoer, men holder mig til terminsdatoen fastsat til NF

Anmeld

12. december 2009

LRJ

Caroline86 skriver:

hvad står der på din vandrejournal?

Der har de vel noteret d.13. som terminsdato eftersom det var "budet" til nf? eller hvad?

knus Caroline, som også har fået 1000 forskellige terminsdatoer, men holder mig til terminsdatoen fastsat til NF

Jo Under ultrakydfastsat termin står der den 13 . april

Men det er mega træls, For er så forvirret over det :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.