sult..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

frk andreasen

MaleneG skriver:

hehe jeg følger også godt med kæresten's portioner

også her

kram tanja 25+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

hehe du må da godt dele, hehe hvis jeg ikke går med nedringt så tror man sku at jeg er en dreng har intet bryst og kort hår hehe, godt at jeg ser bare lidt feminim ud heeh

hehe, sådan havde jeg det også engang, men jeg har fået dem lavet større...                                                                         

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

hehe, sådan havde jeg det også engang, men jeg har fået dem lavet større...                                                                        

er det ikke dyrt? og forhindre det ikke en i at amme? Overvejer det faktisk lidt selv og især for kærestens skyld

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

er det ikke dyrt? og forhindre det ikke en i at amme? Overvejer det faktisk lidt selv og især for kærestens skyld

jeg gav 28.0000kr og har ikke fortrudt et sekundt, jeg har overhovedet ikke haft problemer med at amme, tvært imod..

Anmeld

12. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

jeg gav 28.0000kr og har ikke fortrudt et sekundt, jeg har overhovedet ikke haft problemer med at amme, tvært imod..

det er mange penge men hvis man ingen bryser har så er det jo det hele værd.. er der så ikke et ar der kan ses?

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

det er mange penge men hvis man ingen bryser har så er det jo det hele værd.. er der så ikke et ar der kan ses?

nej aret kan ikke ses, det sidder neden under mine bryster og er godt gemt væk, men aret er rigtig flot.. det giver noget selvtillid at få lavet og man føler sig lidt mere kvinde..

Anmeld

12. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

nej aret kan ikke ses, det sidder neden under mine bryster og er godt gemt væk, men aret er rigtig flot.. det giver noget selvtillid at få lavet og man føler sig lidt mere kvinde..

Uhh nu må vi ses om vi en dag kan få råd til det... føler mig nemlig ikke særlig meget som kvinde...

Hvor gammel var du da du fik dem lavet?

og hvor fik du dem lavet?

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

Uhh nu må vi ses om vi en dag kan få råd til det... føler mig nemlig ikke særlig meget som kvinde...

Hvor gammel var du da du fik dem lavet?

og hvor fik du dem lavet?

jeg var ikke mere end 18, er nu 23...

jeg fik det lavet på et privathospital som hedder H.C Andersens klinikken som ligger i odense.

Anmeld

12. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

jeg var ikke mere end 18, er nu 23...

jeg fik det lavet på et privathospital som hedder H.C Andersens klinikken som ligger i odense.

hold da op hvordan fik du råd til det i så tidlig en alder???
kan man søge om tilskud til dem?

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

hold da op hvordan fik du råd til det i så tidlig en alder???
kan man søge om tilskud til dem?

min mor var så sød at låne mig pengene, hun havde selv ingenting, og har fået dem lavet, så hun viste hvor ked af det jeg var over det.. jeg ku ikke fylde en 70a ud. Eva herinde kender til det der med tilskud til det, det er vist noget med hvis man er medlem af danmark, jeg ved det faktisk ikke, men jeg er sikker på hun vil forklare det.. så jeg ikke bilder dig en masse ind som ikke passer.. hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.