sult..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

uhhh jeg spiser også hele tiden, er sulten lige når jeg har spist... vildt træls..

hehe dte er jeg også og jeg er ikke engang gravid, jeg spiser næsten konstant men tror det er sundt hvis man tilgængæld holder måltiderne små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

hehe dte er jeg også og jeg er ikke engang gravid, jeg spiser næsten konstant men tror det er sundt hvis man tilgængæld holder måltiderne små

he he, mine er ikke altid små, ikke lige i graviditeten i hvert fald.. jeg har taget 11 kg på og er i uge 31, ved godt at det nok er normalt, men vil jo helst ikke tage for meget på, det er jo nu jeg rigtig begynder at tage på

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

he he, mine er ikke altid små, ikke lige i graviditeten i hvert fald.. jeg har taget 11 kg på og er i uge 31, ved godt at det nok er normalt, men vil jo helst ikke tage for meget på, det er jo nu jeg rigtig begynder at tage på

jeg tog over 25kg på blot 15 uger (fra uge 10-25) så syntes ikke dit er noget hehe

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

jeg tog over 25kg på blot 15 uger (fra uge 10-25) så syntes ikke dit er noget hehe

hold da op, men du ser da ud til at have tabt dig en del igen på dit profil billed..

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

hold da op, men du ser da ud til at have tabt dig en del igen på dit profil billed..

jeg startede på 48-49 kg og sluttede på over 75 kg. og nu vejer jeg et sted mellem 49-50 kg så ja jeg har tabt ca. det jeg skulle...
(er ca. 168-170cm høj)

jeg brokker mig ikke men man kan da godt se at jeg har fået et barn min form er da mere kvindelig og ikke såå vildt piget mere men kunne godt ha tænkt mig at de der kæmpe bryster vi blevet så jeg ikke røg tilbage til min store a lille b skål  hehe

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

jeg startede på 48-49 kg og sluttede på over 75 kg. og nu vejer jeg et sted mellem 49-50 kg så ja jeg har tabt ca. det jeg skulle...
(er ca. 168-170cm høj)

jeg brokker mig ikke men man kan da godt se at jeg har fået et barn min form er da mere kvindelig og ikke såå vildt piget mere men kunne godt ha tænkt mig at de der kæmpe bryster vi blevet så jeg ikke røg tilbage til min store a lille b skål  hehe

hold da op du er en slank pige...

kender godt det med brysterne, man når jo lige at bliv så glad for dem.. ihh altså...

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

kender godt det med brysterne, man når jo lige at bliv så glad for dem.. ihh altså...

ja det gjorde man nemlig...
min mand spøger mig også hvorfor jeg ikke beholdte dem?? hehe han kunne jo godt li dem...

Og jah jeg er vist alm. syntes ikke jeg er direkte slank hehe

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

min mand spøger mig også hvorfor jeg ikke beholdte dem?? hehe han kunne jo godt li dem...

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

WiitrioeN skriver:

det er bare en af de glæder man må have mens man ammer.

den får jeg snart igen, hi hi.. jeg er spændt på hvor store de bliver denne gang..

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

karina22 skriver:

det er bare en af de glæder man må have mens man ammer.

den får jeg snart igen, hi hi.. jeg er spændt på hvor store de bliver denne gang..

hehe du må da godt dele, hehe hvis jeg ikke går med nedringt så tror man sku at jeg er en dreng har intet bryst og kort hår hehe, godt at jeg ser bare lidt feminim ud heeh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.