sult..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.471 visninger
31 svar
0 synes godt om
9. december 2009

MaleneG

Jeg er simpelthen konstant sulten

det er ikke fordi at jeg kun kan spise lidt af gangen, spiser et stort måltid pr gang, så derfor undre det mig meget at jeg er så sulten hele tiden

Nogen gode ideer til at aflede tanker fra sult/mad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Risen

har det lidt på samme måde.. spiser og spiser hele tiden. Det bedste jeg kan gøre når jeg er "in the mood" er at gå en lang tur med mine hunde eller for mig selv ved ikke om det kan bruges..

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

det er ikke fordi at jeg kun kan spise lidt af gangen, spiser et stort måltid pr gang, så derfor undre det mig meget at jeg er så sulten hele tiden

uhhh jeg spiser også hele tiden, er sulten lige når jeg har spist... vildt træls..

Anmeld

10. december 2009

baby2010

Jeg har et enkelt tip - sørg for at få mange smagsoplevelser i dine måltider - surt, sødt, umami, salt osv. Så bliver man mere tilfredsstillet synes jeg... Ellers kan det være du skal prøve at spise MEGET varieret, så du finder lige præcis den madvare, som du mangler?

Men måske skal du bare acceptere tingenes tilstand, baby kommer jo snart og den skal åbenbart bruge meget energi her til sidst 

Anmeld

10. december 2009

jillkolsbjerg

Griner......har det på helt samme måde....er sulten konstant;-) Og plejer faktisk ikke at spise vildt meget. Så tror det er ganske normalt...desværre

knus jill 23+2

Anmeld

10. december 2009

Dictes mor

Sådan har jeg det også, tænker på mad hele tiden.

Anmeld

10. december 2009

LauraLW

Samme her. Vågner op sulten HVER morgen (det er det første min kæreste hører kommer ud af min mund), og er sulten efter jeg har spist, selvom jeg starter med at være super mæt, men det går hurtigt over.

Det er røv belastende... nogle gange har jeg dog fundet ud af at det hjælper med et stort glas vand.

Anmeld

10. december 2009

Lærke90

Uh ville ønske at jeg kunne give dig nogle gode råd, men har det lige sådan.

Man høre altid om at gravide kun kan spise lidt af gangen. Troede jeg var unormal, da jeg altså spise alm. portioner (lidt store ) Kan i hvert fald spise det samme som min kæreste.

Anmeld

10. december 2009

MaleneG

Lærke90 skriver:

Uh ville ønske at jeg kunne give dig nogle gode råd, men har det lige sådan.

Man høre altid om at gravide kun kan spise lidt af gangen. Troede jeg var unormal, da jeg altså spise alm. portioner (lidt store ) Kan i hvert fald spise det samme som min kæreste.

hehe jeg følger også godt med kæresten's portioner

Anmeld

10. december 2009

Sisley

Jeg synes bare vi skal have lov at nyde, at vi for én gangs skyld ikke skal holde hysterisk øje med vægten (og så midt i juletiden, det er jo bare perfekt).

Hvis jeg er småsulten, spiser jeg knækbrød med lidt Lätta, ost eller marmelade (kan anbefale sukkerfri marmelade - man sparer virkelig på sukkeret og det smager vildt godt!)

Sisley
18+4

- som guffer en pose Bassets sour vingummier hurtigere end  I kan sige kejsersnit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.