kraftige smertefulde plukveer:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

ja han kan bar bli sur for det nytter ikk noget,,
jeg ska helst ikk ha lillemanden ud ør han selv kan trække vejret og klare sig,,

jeg ska nu prøve a ringe til min fagforening da han ikk har ville lave en arbejdmiljøvurdering i andledning a graviditet med hva jeg kan og ikke kan..
og så også fordi min læge så vil fraværsmelde mig.. da jeg er arbejdsdygtig men ikke har noget arbejde derover jeg rigtig kan lave.

uhha, jeg havde også fagforening inden over da han var så modbydelig, han sagde til mine kollegaere at de ikke sku snakke med mig, så han ku få mig selv til at sige op, da han jo ikke havde nogen grund til at fyre mig, da jeg er super god til mit arbejde.

han blev bare ved og var ikke til at samarbejde med, det endte med at min fagforening ville slæbe ham i retten, men så blev han fyret også syntes jeg ikke at jeg ville gøre mere i det, inden jeg blev gravid havde vi et super forhold, så øv øv at det endte sådan.

han mente at jeg blev sygemeldt for at være ond mod ham, forstår ikke hvorfor han blev så sur, han mister jo ikke noget ,da det ikke er hans butik. da jeg kom tilbage fra barsel, havde jeg fået en ny chef som jeg var dybt uenig med hva jeg var ansat til selvom jeg havde det på skrift, det gad jeg bare ikke mere, så jeg sage op og er på dagpenge i dag.. godt jeg var medlem af en a kasse og fagforening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

luckas-mor

Kirle skriver:

Ring hvis du er bekymret men det lyder som om dine fibre mellem mavemusklerne sprang.

Det er helt normalt. Både mine skrå og lige sprang da jeg var gravid. Men det fornuftige er altid at reagere hvis du er i tvivl. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt...

jaa var oss til undersøgelse igår, og nu snakker vi så om evt fraværsmelding..

da det er 3. gang jeg er sygemeldt på 2mrd.

Anmeld

10. december 2009

luckas-mor

karina22 skriver:

uhha, jeg havde også fagforening inden over da han var så modbydelig, han sagde til mine kollegaere at de ikke sku snakke med mig, så han ku få mig selv til at sige op, da han jo ikke havde nogen grund til at fyre mig, da jeg er super god til mit arbejde.

han blev bare ved og var ikke til at samarbejde med, det endte med at min fagforening ville slæbe ham i retten, men så blev han fyret også syntes jeg ikke at jeg ville gøre mere i det, inden jeg blev gravid havde vi et super forhold, så øv øv at det endte sådan.

han mente at jeg blev sygemeldt for at være ond mod ham, forstår ikke hvorfor han blev så sur, han mister jo ikke noget ,da det ikke er hans butik. da jeg kom tilbage fra barsel, havde jeg fået en ny chef som jeg var dybt uenig med hva jeg var ansat til selvom jeg havde det på skrift, det gad jeg bare ikke mere, så jeg sage op og er på dagpenge i dag.. godt jeg var medlem af en a kasse og fagforening..

jeg har altid haft et kammeratligt forhold til mester og har været der i 3 år til april,,

men men men efter jeg er blevet gravid er han blevet mega modbydelig,,
jeg har desv mine heste ståede på gården og det er mig der passer hans heste og andre dyr mane gange (hestene er det hverdag jeg passer) gør jeg ikke det ved jeg ikke om de får mad eller vand og mine heste ska kun ha det godt..

finder et andet job mens jeg går på barsel, for det gider hjeg ikke mer

men har det nogenlunde idag, men mit mavesår driller ldit

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

jeg har altid haft et kammeratligt forhold til mester og har været der i 3 år til april,,

men men men efter jeg er blevet gravid er han blevet mega modbydelig,,
jeg har desv mine heste ståede på gården og det er mig der passer hans heste og andre dyr mane gange (hestene er det hverdag jeg passer) gør jeg ikke det ved jeg ikke om de får mad eller vand og mine heste ska kun ha det godt..

finder et andet job mens jeg går på barsel, for det gider hjeg ikke mer

men har det nogenlunde idag, men mit mavesår driller ldit

det er træls at det skal være sådan........... det er så svært at få arbejde lige nu, men nu går jeg jo også på barsel og ingen vil jo ansætte en gravid og nogen heller ikke en nybagt mor..

øv hvor træls med dit mavesår, du må få slappet godt af og tankerne et andet sted hen..

Anmeld

11. december 2009

luckas-mor

karina22 skriver:

det er træls at det skal være sådan........... det er så svært at få arbejde lige nu, men nu går jeg jo også på barsel og ingen vil jo ansætte en gravid og nogen heller ikke en nybagt mor..

øv hvor træls med dit mavesår, du må få slappet godt af og tankerne et andet sted hen..

jeg ska se om jeg kan gå fravværsmeldt til jeg ska på barsel, og så finder jeg nyt job inden barslen er overstået

ja men det går nok har haft det i 4-5 år smiler så det er ikk første gang det virkelig værker..

men vores lille prins har det godt og sparker mig godt i ribben og vender sig lidt om når han har lyst, og det betyder alt for mig

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

jeg ska se om jeg kan gå fravværsmeldt til jeg ska på barsel, og så finder jeg nyt job inden barslen er overstået

ja men det går nok har haft det i 4-5 år smiler så det er ikk første gang det virkelig værker..

men vores lille prins har det godt og sparker mig godt i ribben og vender sig lidt om når han har lyst, og det betyder alt for mig

det er godt du ved hva du vil.. håber du finder noget,..

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

karina22 skriver:

det er godt du ved hva du vil.. håber du finder noget,..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.