tasse skriver:
ja
han kan bar bli sur for det nytter ikk noget,,
jeg ska helst ikk ha lillemanden ud ør han selv kan trække vejret og klare sig,,
jeg ska nu prøve a ringe til min fagforening da han ikk har ville lave en arbejdmiljøvurdering i andledning a graviditet med hva jeg kan og ikke kan..
og så også fordi min læge så vil fraværsmelde mig.. da jeg er arbejdsdygtig men ikke har noget arbejde derover jeg rigtig kan lave.
uhha, jeg havde også fagforening inden over da han var så modbydelig, han sagde til mine kollegaere at de ikke sku snakke med mig, så han ku få mig selv til at sige op, da han jo ikke havde nogen grund til at fyre mig, da jeg er super god til mit arbejde.
han blev bare ved og var ikke til at samarbejde med, det endte med at min fagforening ville slæbe ham i retten, men så blev han fyret også syntes jeg ikke at jeg ville gøre mere i det, inden jeg blev gravid havde vi et super forhold, så øv øv at det endte sådan.
han mente at jeg blev sygemeldt for at være ond mod ham, forstår ikke hvorfor han blev så sur, han mister jo ikke noget ,da det ikke er hans butik. da jeg kom tilbage fra barsel, havde jeg fået en ny chef som jeg var dybt uenig med hva jeg var ansat til selvom jeg havde det på skrift, det gad jeg bare ikke mere, så jeg sage op og er på dagpenge i dag.. godt jeg var medlem af en a kasse og fagforening..
Anmeld