kraftige smertefulde plukveer:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Mira0911

Som du beskriver det der, havde jeg forlængst ringede til fg, læge eller jm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

luckas-mor

jeg har snakket med min jdm idag og hun mente det smæld ku ha været vandet der gik, men a så længe der ikk var kommet noget så var det måske nærmere en urinvejs infektion, men fik så a vide jeg sku ringe ud og få en tid hos lægen der så sku ta en urin prøve og mærke på min mave, han ska så vurdere om jeg ska en tur over på nyk.f. sygehus.

jeg har ringet her kl 14:30 og fik en hurtig tid til kl 15:45, har å også haft et par smertefulde idag men igår aftes var de ikke værre end de har været i de efterhånden mange uger jeg har haft lidt små plukveer (som vidst er ret normalt)..

vil opdatere når jeg har været ude hos lægen en tur

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

jeg har snakket med min jdm idag og hun mente det smæld ku ha været vandet der gik, men a så længe der ikk var kommet noget så var det måske nærmere en urinvejs infektion, men fik så a vide jeg sku ringe ud og få en tid hos lægen der så sku ta en urin prøve og mærke på min mave, han ska så vurdere om jeg ska en tur over på nyk.f. sygehus.

jeg har ringet her kl 14:30 og fik en hurtig tid til kl 15:45, har å også haft et par smertefulde idag men igår aftes var de ikke værre end de har været i de efterhånden mange uger jeg har haft lidt små plukveer (som vidst er ret normalt)..

håber det er som det skal være...

Anmeld

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

bliver da helt nervøs når du ikke har været inde og skrive??????

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

håber alt er som det skal være

knus

Anmeld

9. december 2009

lillemunk

Jeg håber at intet nyt er godt nyt????
for dig

Anmeld

9. december 2009

luckas-mor

puhaa deet er heldigvis ingenting,, min urin viser ikke noget, men i nu engang er jeg blevet sygemeldt (det er 3. gang nu på 2mrd.)
lægen mener det er mit job der er for hårdt, jeg arbejder jo som fodermester i en svindebesætning, og der er ikke noget med hensyn,,
min mester klager over jeg har været sygemeldt så meget, men vores lille prins kommer altså først.

men er nu sygemeldt i en uge og imorgen ska jeg undersøge om jeg kan bli fraværsmeldt til jeg kan gå på barsel, for er arbejdsdygtig men bar ikk til det der er og lave nu..
nu sidder jeg bar og håber han ikk er sur over jeg er sygemeldt igen og det stresser mig desv lidt, så plukveer kommer der lidt a

men alt sku være fint og ska undersøges igen på tirsdag..

knuss

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

puhaa deet er heldigvis ingenting,, min urin viser ikke noget, men i nu engang er jeg blevet sygemeldt (det er 3. gang nu på 2mrd.)
lægen mener det er mit job der er for hårdt, jeg arbejder jo som fodermester i en svindebesætning, og der er ikke noget med hensyn,,
min mester klager over jeg har været sygemeldt så meget, men vores lille prins kommer altså først.

men er nu sygemeldt i en uge og imorgen ska jeg undersøge om jeg kan bli fraværsmeldt til jeg kan gå på barsel, for er arbejdsdygtig men bar ikk til det der er og lave nu..
nu sidder jeg bar og håber han ikk er sur over jeg er sygemeldt igen og det stresser mig desv lidt, så plukveer kommer der lidt a

men alt sku være fint og ska undersøges igen på tirsdag..

knuss

det var godt at det ikke var noget, puu-haa.. godt du er blevet sygemeldt, du skal passe på jer..

kender godt det der med en sur chef, det er ikke sjovt, håber han bliver god igen, min blev jeg aldrig venner med igen, han følte sig så svigtet han ku ikke se at et var bedst at blive sygemeldt, selvom jeg var sygemeldt, gik jeg i fødsel i uge 32, så godt jeg ikke arbejdede..

nu skal du bare slappe max af..

knus karina 31+2

Anmeld

10. december 2009

luckas-mor

karina22 skriver:

det var godt at det ikke var noget, puu-haa.. godt du er blevet sygemeldt, du skal passe på jer..

kender godt det der med en sur chef, det er ikke sjovt, håber han bliver god igen, min blev jeg aldrig venner med igen, han følte sig så svigtet han ku ikke se at et var bedst at blive sygemeldt, selvom jeg var sygemeldt, gik jeg i fødsel i uge 32, så godt jeg ikke arbejdede..

nu skal du bare slappe max af..

knus karina 31+2

ja han kan bar bli sur for det nytter ikk noget,,
jeg ska helst ikk ha lillemanden ud ør han selv kan trække vejret og klare sig,,

jeg ska nu prøve a ringe til min fagforening da han ikk har ville lave en arbejdmiljøvurdering i andledning a graviditet med hva jeg kan og ikke kan..
og så også fordi min læge så vil fraværsmelde mig.. da jeg er arbejdsdygtig men ikke har noget arbejde derover jeg rigtig kan lave.

Anmeld

10. december 2009

<3

tasse skriver:

hej piger,,
ja som overskriften siger,,
det startede med: kl 21 fik jeg hva jeg tror var en kraftig pluk ve..
jeg har så i nat fået mellem 1-2timers søvn pga min mave var helt spændt og jeg ikke ku holde ud a ligge på nogen måde overhoved

jeg fik hva jeg vil tro er meget kraftige pluveer det sveg og jagede fra toppen a maven til underlivet men gjorde det uregelmæssigt, da jeg så gik på toilettet (ved 4 tiden), følte jeg pludselig et smæld i maven så der tænkte jeg ''nu det nu,, og blev mega nervøs for han sku først komme om tidligst 7-8 uger..

imorges da jeg så stod op kom der stadig nogen engang imellem og maven var stadig spændt og gjorde halv ondt, det begyndte først at fortage sån stille og roligt omkring middags tid idag, men der kom en enkelt en ind imellem med nogle flere timers mellemrum, her til aften kom der så også nogle stykker men de er ikke slemme, det eneste er nu en meget spændt mave

lille prinsen sparker rigtig i mine ribben og underliv, hikker og har det tilsynladende godt

er det normalt A ha det sån??
burde jeg ringe og snakke med min jordmor eller læge imorgen hvis det blir ved a spænde m.m??
er i 30+1 idag.

knus natascha

Ring hvis du er bekymret men det lyder som om dine fibre mellem mavemusklerne sprang.

Det er helt normalt. Både mine skrå og lige sprang da jeg var gravid. Men det fornuftige er altid at reagere hvis du er i tvivl. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.