tasse skriver:
puhaa deet er heldigvis ingenting,, min urin viser ikke noget, men i nu engang er jeg blevet sygemeldt (det er 3. gang nu på 2mrd.)
lægen mener det er mit job der er for hårdt, jeg arbejder jo som fodermester i en svindebesætning, og der er ikke noget med hensyn,,
min mester klager over jeg har været sygemeldt så meget, men vores lille prins kommer altså først.
men er nu sygemeldt i en uge og imorgen ska jeg undersøge om jeg kan bli fraværsmeldt til jeg kan gå på barsel, for er arbejdsdygtig men bar ikk til det der er og lave nu..
nu sidder jeg bar og håber han ikk er sur over jeg er sygemeldt igen og det stresser mig desv lidt, så plukveer kommer der lidt a
men alt sku være fint og ska undersøges igen på tirsdag..
knuss
det var godt at det ikke var noget, puu-haa.. godt du er blevet sygemeldt, du skal passe på jer..
kender godt det der med en sur chef, det er ikke sjovt, håber han bliver god igen, min blev jeg aldrig venner med igen, han følte sig så svigtet
han ku ikke se at et var bedst at blive sygemeldt, selvom jeg var sygemeldt, gik jeg i fødsel i uge 32, så godt jeg ikke arbejdede..
nu skal du bare slappe max af..
knus karina 31+2
Anmeld