kraftige smertefulde plukveer:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.977 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. december 2009

luckas-mor

hej piger,,
ja som overskriften siger,,
det startede med: kl 21 fik jeg hva jeg tror var en kraftig pluk ve..
jeg har så i nat fået mellem 1-2timers søvn pga min mave var helt spændt og jeg ikke ku holde ud a ligge på nogen måde overhoved

jeg fik hva jeg vil tro er meget kraftige pluveer det sveg og jagede fra toppen a maven til underlivet men gjorde det uregelmæssigt, da jeg så gik på toilettet (ved 4 tiden), følte jeg pludselig et smæld i maven så der tænkte jeg ''nu det nu,, og blev mega nervøs for han sku først komme om tidligst 7-8 uger..

imorges da jeg så stod op kom der stadig nogen engang imellem og maven var stadig spændt og gjorde halv ondt, det begyndte først at fortage sån stille og roligt omkring middags tid idag, men der kom en enkelt en ind imellem med nogle flere timers mellemrum, her til aften kom der så også nogle stykker men de er ikke slemme, det eneste er nu en meget spændt mave

lille prinsen sparker rigtig i mine ribben og underliv, hikker og har det tilsynladende godt

er det normalt A ha det sån??
burde jeg ringe og snakke med min jordmor eller læge imorgen hvis det blir ved a spænde m.m??
er i 30+1 idag.

knus natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

du skal nok lige sørge for at slappe lidt af i hvert fald!

Jeg ville nok ringe til fg eller jordemoderen i morgen hvis det bliver ved. Det skal ikke blive ved så længe..

Håber det hjælper at slappe af!

knus

Anmeld

8. december 2009

lillemunk

Hmmm Jeg ville ringe .... jeg syntes det lyder lidt mærkeligt og helle ringe engang for meget end en gang for lidt.
Måske også meget rart for dig at blive beroliget.
fra mig

Anmeld

8. december 2009

klmf

Hej

Jeg har døjet rigtig meget med plukveer gennem det meste af graviditeten - den slags, der BARE gør nas. Min JM forklarede mig det på den måde, at plukveer som sådan ikke er farlige, det er livmoderens træning tiol fødslen, men hvis de gør meget ondt eller ændrer sig kan det være en god ide at blive tjekket hos JM eller på fødegangen.

Så jeg ville helt sikkert ringe til JM i morgen, så kan I aftale om du skal ind og tjekkes for om du er ved at åbne dig.

Krydser fingre for dig

Knus

Anmeld

8. december 2009

luckas-mor

Caroline86 skriver:

du skal nok lige sørge for at slappe lidt af i hvert fald!

Jeg ville nok ringe til fg eller jordemoderen i morgen hvis det bliver ved. Det skal ikke blive ved så længe..

Håber det hjælper at slappe af!

knus

ja gør det nok,, stresser bar meget rundt pt og har et hårdt arbejde tog da på job imorges men det har heller ikk været en mega hård dag idag, tror jeg hvertfald ringer til min jdm imorgen hvis jeg stadig har det sån

Anmeld

8. december 2009

luckas-mor

mange tak alle 3 jg ringer til min jdm iimorgen hvis det stadig spænder osv vidste bar ikk om det var normal.. det er jo min første gang!

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

tasse skriver:

mange tak alle 3 jg ringer til min jdm iimorgen hvis det stadig spænder osv vidste bar ikk om det var normal.. det er jo min første gang!

jeg ville ringe til fødegangen nu, din mave må ikke være spændt hele tiden. gør den ondt samtidig med at den er spændt? min mave blev pludselig spændt og gjorde ondt i det nederste i min mave i uge 32 med nichlas, der tog jeg på fg og fik afvide at jeg var i fødsel, så hellere få det tjekket. og når du ikke er længere henne skal det jo gerne opdages i god tid..

det er ikke sikkert der er noget, men heller få det tjekket engang for meget end for lidt..

knus karina 31+0

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Jeg er mere bekymret over det smæld du nævner... det lyder for mig som vandet der er gået.... og ja det kan det godt være, selv om det ikke er kommet ud... begge mine unger har blokeret for udgangen, så vandet ikke kunne passere..... selvom hinderne var sprunget, i begge tilfælde, og 2. gang var det netop så et ordentligt smæld, og så sagde det klonk, i mit bækken, og så holdt vandet op med at løbe.... (jeg stod op, derfor kunne jeg mærke at barnets hovede satte sig fast i mit bækken)

Anmeld

9. december 2009

Hanan <3

hej

jeg har det også ligesom dig i de her dage jeg er dog i uge 37+3 om dagen mærker jeg intet jo måske 1-2 plukvee men om aften kommer der rigtig mange og hele tidne synes jeg .. jeg tror altid jeg skal til at føde hehe , men som dig har jeg svært ved at sove på grund af smerterne plus han sparker meget og præsser ned ved mit bækken

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tasse skriver:

er der noget nyt?

Håber det er bedre i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.