weekendophold - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Dictes mor

Jeg kan varmt anbefale Gl. Vrå slot i Nordjylland, der har jeg været på weekend ophold engang, det er meget meget romantisk, og maden er vidunderlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Malene76

Hej..

Fantastisk idé. Jeg kan anbefale Borbjerg Mølle Kro som ligger nord for Holstebro. Skønt sted. Det ligger lige ved siden af en sø og naturen omkring kroen er super flot både sommer og vinter. Man kan leje et af værelserne hvor der er spabad. Maden er fantastisk der.

Vi har også været i Sæby på Hotel Viking som har et fantastisk spa- og wellnesområde. Om torsdagen er der par- og veninde aften der, så der er børn ikke velkommen. Super romantisk.

Hilsen Malene

Anmeld

10. december 2009

LotteN

Malene76 skriver:

Hej..

Fantastisk idé. Jeg kan anbefale Borbjerg Mølle Kro som ligger nord for Holstebro. Skønt sted. Det ligger lige ved siden af en sø og naturen omkring kroen er super flot både sommer og vinter. Man kan leje et af værelserne hvor der er spabad. Maden er fantastisk der.

Vi har også været i Sæby på Hotel Viking som har et fantastisk spa- og wellnesområde. Om torsdagen er der par- og veninde aften der, så der er børn ikke velkommen. Super romantisk.

Hilsen Malene

har lige siddet og kigget på hotel viking i sæby og det skal jeg da vidst lige vise kæresten.. det er rimelige priser og kærestens far bor i tårs, så det er nemt og skal have passet Lærke

Ihh hvor jeg glæder mig til vi skal afsted

Anmeld

10. december 2009

Malene76

LotteN skriver:

har lige siddet og kigget på hotel viking i sæby og det skal jeg da vidst lige vise kæresten.. det er rimelige priser og kærestens far bor i tårs, så det er nemt og skal have passet Lærke

Ihh hvor jeg glæder mig til vi skal afsted

Kan kun anbefale stedet. Vi var der i sommers. Min kæreste havde valgt stedet og det var en overraskelse til mig. Jeg vidste vi skulle afsted en overnatning, men ingen detaljer.  De har en udendørs terasse på taget som er super skøn. Det ligger lige ned til vandet også, så der kan man jo også tage en svømmetur hvis årstiden ellers er til det. Rigtig god tur hvor I end vælger at tage hen.

Anmeld

10. december 2009

Malene76

Kommer lige i tanke om at i forhold til Hotel Viking i Sæby, så har de en afdeling inde i byen også ud over selve hotellet ude ved vandet hvor wellnesafdelingen er. Jeg ville bare lige råde jer til at vælge hotellet hvor wellnessafdelingen ligger i. Det er da det fedeste at være ud til vandet og på det hotel hvor tingene er i stedet for at få et værelse inde i byen. Bare en tanke..

Anmeld

10. december 2009

LMM

LotteN skriver:

Kæresten foreslog igår vi giver hinanden et weekendophold i julegave og det synes jeg er en fantastisk ide, da vi virkelig trænger til at komme væk og være sammen bare os to....!

Men hvor skal vi tage hen - det må meget gerne være nordjylland... nogen gode forslag??

Hej..

Har lige et par forslag

1. Vikingehotellet i Sæby, det er nordjylland, der spa og hygge, det ligger tæt på standen, som er en god stand til gode gå ture og det ligger tæt på byen hvor der er lidt shopping

2. min favorit ligger godt nok i nordtyskland, det hedder Hotel des nordes (de har hjemmeside) der kan man bestille en miniferie, fredag til søndag, med tre retter mad, morgenmad (stort ta selv bord) og fri afb. af pool, spa og boblebad et virkelig lækkert sted, hvis man trænger til lidt forkælelse

Anmeld

11. december 2009

JonTri

Hej hej...

Jeg har fixet et ophold til min kæreste på Fru Larsen ved Langå - ved godt det ikke er ret langt væk, men det er vel egentlig også uden betydning - bare man er væk og sammen. Jeg har bestilt en gourmetophold fra lørdag til søndag med 6 retter mad incl.

Har kun hørt ros om stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.