weekendophold - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

jillkolsbjerg

Jeg er NÆSTEN sikker på det er A.M. så.

http://www.alter-meierhof.de/index.php?id=9

Maden der er bare faaaantastic!!!

det der meirhof siger mig et eller andet ...to sek ser lige om jeg kan finde et billede;-)

knus jill

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville tage til malmø eller Berlin.. det er super fede byer.. men det kommer vel an på hvad man skal lave mens man er væk.. hehe

Jeg gir jo manden en tur til Berlin i julegave (sammen med mig) og jeg regner da med at vi skal:

a: Gå på museer

b: Knalde

c: spise

(I udefiner rækkefølge - muligvis skal vi også sove engang imellem)

Så går jeg da udfra der er mulighed for der

Men viser de ikke tv reklamer om skallerup klit? - Det ligger da i nordjylland, tror jeg... Og det er jo allerede et sexet navn hehe til en kæreste weekend hihi

Anmeld

9. december 2009

N&J

LotteN skriver:

ja og så kommer det også lige an på hvor mange penge man har og gøre med

Altså jeg var afsted til Berlin i en uge for 1500 incl. mad det sys jeg måske ikke var så dyrt.. det er jo ikke dyrt og spise i hverken Berlin eller Malmø, så det er mere transporten og jeg tog tog og bus til Berlin og tog til Malmø.. sååå det er altså lige før det er billigere..  

Anmeld

9. december 2009

N&J

Zafir skriver:

Jeg gir jo manden en tur til Berlin i julegave (sammen med mig) og jeg regner da med at vi skal:

a: Gå på museer

b: Knalde

c: spise

(I udefiner rækkefølge - muligvis skal vi også sove engang imellem)

Så går jeg da udfra der er mulighed for der

Men viser de ikke tv reklamer om skallerup klit? - Det ligger da i nordjylland, tror jeg... Og det er jo allerede et sexet navn hehe til en kæreste weekend hihi

ja okey Zafir.. min fantasi er bare ikke så stor.. 

Tag og se om I ikke kan finde den resturang hvor det er blinde der servere og man sidder i mørke og spiser, jeg nået aldrig derhen, men ville bare så gerne have været afsted.. 

Anmeld

9. december 2009

Moderator

ja okey Zafir.. min fantasi er bare ikke så stor.. 

Tag og se om I ikke kan finde den resturang hvor det er blinde der servere og man sidder i mørke og spiser, jeg nået aldrig derhen, men ville bare så gerne have været afsted.. 

Altsåååååååååå... PROBLEMET er, at jeg jo ARBEJDER med blinde og derfor BØR gå hen og spise på Restaurant Dunkel...

MEN - Jeg har totalt ANGST for mad, jeg ikke kan se hvad er .. Faktisk kæmper jeg meget, hvis jeg spiser noget andre har lavet, der bare ikke lige er til at regne ud, hvad er hvad... Fx smørrebrød, nogen andre har smurt...

Derfor kæmper jeg totalt med mig selv om vi SKAL på dunkel eller hvad hehe... Men jeg ved godt at den er der og jeg BØR jo...

HVis jeg ender med at skulle på mobiliti kursus, så skal jeg gå med blindfold i en uge og spise og bade og sove og gå på wc med blindfold... mmm... Så måske er det en blid indgang? hehe...

(hvad var det din fantasi ikke rakte til???... hehe...)

Anmeld

9. december 2009

N&J

Zafir skriver:

Altsåååååååååå... PROBLEMET er, at jeg jo ARBEJDER med blinde og derfor BØR gå hen og spise på Restaurant Dunkel...

MEN - Jeg har totalt ANGST for mad, jeg ikke kan se hvad er .. Faktisk kæmper jeg meget, hvis jeg spiser noget andre har lavet, der bare ikke lige er til at regne ud, hvad er hvad... Fx smørrebrød, nogen andre har smurt...

Derfor kæmper jeg totalt med mig selv om vi SKAL på dunkel eller hvad hehe... Men jeg ved godt at den er der og jeg BØR jo...

HVis jeg ender med at skulle på mobiliti kursus, så skal jeg gå med blindfold i en uge og spise og bade og sove og gå på wc med blindfold... mmm... Så måske er det en blid indgang? hehe...

(hvad var det din fantasi ikke rakte til???... hehe...)

Ja Zafir det burde du altså.. du kan jo lade være med at spise det hvis det er.. jeg tænker bare at det er en enestående mulighed.. det kan være det hjælper hvis du siger til dig selv at hvis du gør det så får du endnu større forståelse for en af dine "favorit" beboer (nu ved jeg jo ikke hvad det er du arbejder med helt præcist..) og så gør det for dens skyld.. 

Det var bare at mine fantasi ikke rakte til at man kunne lave noget "frækt" mens byen "sover".. hehe.. du ved out of sight out of mind

Anmeld

9. december 2009

Kruse90

det lyder som en fantastisk id'e
jeg kan anbefale www.hotelviking.dk

Det er smadder dejligt.
Det ligger i Sæby.

Knus

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Ja Zafir det burde du altså.. du kan jo lade være med at spise det hvis det er.. jeg tænker bare at det er en enestående mulighed.. det kan være det hjælper hvis du siger til dig selv at hvis du gør det så får du endnu større forståelse for en af dine "favorit" beboer (nu ved jeg jo ikke hvad det er du arbejder med helt præcist..) og så gør det for dens skyld.. 

Det var bare at mine fantasi ikke rakte til at man kunne lave noget "frækt" mens byen "sover".. hehe.. du ved out of sight out of mind

Nååee Havde heller ikek tænkt mig at gøre det på gaden hehe. VI har jo lejet en lejlighed

Og ja... jeg bør gøre det Jeg må se om jeg ikke kan være i mit modige hjørne hehe... - Jeg arbejder ikke på et 'hjem', men i folks hjem, for det meste. Jeg laver computer som kommunikations hjælpemidler

Anmeld

9. december 2009

NoName

LotteN skriver:

Kæresten foreslog igår vi giver hinanden et weekendophold i julegave og det synes jeg er en fantastisk ide, da vi virkelig trænger til at komme væk og være sammen bare os to....!

Men hvor skal vi tage hen - det må meget gerne være nordjylland... nogen gode forslag??

Pinenhus... ikke langt fra Jepserhus.

Der er super hyggeligt og fine værelser og god udsigt... Kæresten og jeg overnattede der, da vi et år holdt ferie i hele Jylland østkysten op til skagen og vestkysten ned til Søndervig og så hjem der fra....

Anmeld

10. december 2009

DK

Brøndums Hotel i Skagen. Ypper romantisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.