weekendophold - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

N&J

Jeg ville tage til malmø eller Berlin.. det er super fede byer.. men det kommer vel an på hvad man skal lave mens man er væk.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

LotteN

NikitasMoar skriver:

Jeg ville tage til malmø eller Berlin.. det er super fede byer.. men det kommer vel an på hvad man skal lave mens man er væk.. hehe

ja og så kommer det også lige an på hvor mange penge man har og gøre med

Anmeld

9. december 2009

jillkolsbjerg

Kæresten foreslog igår vi giver hinanden et weekendophold i julegave og det synes jeg er en fantastisk ide, da vi virkelig trænger til at komme væk og være sammen bare os to....!

Men hvor skal vi tage hen - det må meget gerne være nordjylland... nogen gode forslag??

Vi har været på rigtig mange weekendophold - forlænget weekend i tyskland.....både tæt på og langt væk fra grænsen ( er selv ret god til at finde dem billigt på nettet - når jeg selv skal sige det;-) ) opholdene har været super hyggelige og billige, det sidste vi var på var i glüksburg tæt ved grænsen, det var ikke ret dyrt og med mad og vin og det hele;-) der var også pool;-) det ligger lige ud til vandet..super flot der;-) 

ps ved godt det ikke er nordjylland.....men langt fra...også bare et forslag.;-)

knus jill 

Anmeld

9. december 2009

LotteN

jillkolsbjerg skriver:

Vi har været på rigtig mange weekendophold - forlænget weekend i tyskland.....både tæt på og langt væk fra grænsen ( er selv ret god til at finde dem billigt på nettet - når jeg selv skal sige det;-) ) opholdene har været super hyggelige og billige, det sidste vi var på var i glüksburg tæt ved grænsen, det var ikke ret dyrt og med mad og vin og det hele;-) der var også pool;-) det ligger lige ud til vandet..super flot der;-) 

ps ved godt det ikke er nordjylland.....men langt fra...også bare et forslag.;-)

knus jill 

jamen så må du da gerne søge for mig 

Anmeld

9. december 2009

jillkolsbjerg

LotteN skriver:

jamen så må du da gerne søge for mig 

hehe..der var du hurtig hva;-) søg på weekendophold tyskland på google.....der findes flere sider hvor man kan søge på priser, afstand osv....svære er det ikk...der er en del forskellige så giv dig god tid;-) og du finder det du søger...smiler...rigtig god fornøjelse;-)

knus jill

Anmeld

9. december 2009

Mussen2

jillkolsbjerg skriver:

knus jill 

Berlin er SUPER fed og hyggelig trods størrelsen. Og det er billigt at tage derned, man kan flyve for ingen penge...

Anmeld

9. december 2009

Rasmine

jillkolsbjerg skriver:

knus jill 

Er det Alter Meierhof?

For det ER da suuuper lækkert!!!!!

Anmeld

9. december 2009

MM1987

LotteN skriver:

det er helt klart en mulighed, når der også er spa/hygge omkring det...

Det er virkelig godt..jeg forstod lige pludselig hvad 5-stjernet var...

Hold da op..

Perfekt til en kæreste weekend...

Anmeld

9. december 2009

jillkolsbjerg

Er det Alter Meierhof?

For det ER da suuuper lækkert!!!!!

puha husker ikke hva hotellet hedder, men ved at det var super hyggeligt og rigtig smukt lige ud til vandet;-)meget tæt på flensborg;-) Vi kører altid i bil, så kan vi handle lidt på vejen hjem, også kan vi komme ud og se lidt;-) tror vi gav noget med 500-700 pr mand med 3-4 rettes menu + vin og morgen med for 3 dage (2 overnatninger)

knus jill

Anmeld

9. december 2009

Rasmine

jillkolsbjerg skriver:

puha husker ikke hva hotellet hedder, men ved at det var super hyggeligt og rigtig smukt lige ud til vandet;-)meget tæt på flensborg;-) Vi kører altid i bil, så kan vi handle lidt på vejen hjem, også kan vi komme ud og se lidt;-) tror vi gav noget med 500-700 pr mand med 3-4 rettes menu + vin og morgen med for 3 dage (2 overnatninger)

knus jill

Jeg er NÆSTEN sikker på det er A.M. så.

http://www.alter-meierhof.de/index.php?id=9

Maden der er bare faaaantastic!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.