er jeg den eneste der syntes detter er lidt mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

4xGreve

Vi er godt nok også kærester 24/7, der er kys (også tunge kys) kram, smæk i måsen, søde og kærlige ord og bemærkninger, pjat osv. her hjemme men samtidig med at hun oplever den ene side af forholdet sker det desværre også at hun oplever den anden, (vi diskuter heldigvis ikke særlig tit og prøver at undgå at det er foran Daniella men nogen gange er det ikke altid til at undgå)

Jeg mener det er sundt og godt for børene at se og høre at far og mor elsker hinanden, og det giver efter min mening en tryghed til børene...

Hehe vil da slet ikke kunne holde op med at være kærester hehe...

Man afskriver jo ikke hinanden bare fordi man vælger at få børn

Hehe og nogen gange når vi kysser og krammer kommer Daniella og prøver ta hive os væk fra hinanden for nu skal hun jo op og ha et kram og ha en lille mysser  det er lidt komisk men engang var det sådan at frank slet ikke måtte røre mig så det er blevet betydeligt beder men vi har også været meget bestemt fra starten af for det skulle vi altså godt kunne selvom hun er vågen... men nu bliver det noget gange bare til et stort fælles kram...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

MissSophie

wamse skriver:

Jeg har vist mine børn kys,kram og lign. Men er faktisk vokset op med aldrig at opleve det. Har ALDRIG set min mor og far være kærlige overfor hinanden, men har set dem slås og råbe/skrige ad hinanden. Jeg har aldrig oplevet at få kram og min mor siger ALDRIG at hun elsker mig, heller ikke selv om jeg siger det til hende. Hmmm så tro da pokker jeg er en smule lam nogengange 

Ej jeg er nu i stand til at vise mine børn kærlighed og omsorg, der er jo intet som betyder mere for mig end dem, og det er jeg sikker på de ved. Jeg ved jo på egen krop, hvor vigtigt det er at høre og mærke at man er elsket

Når min kæreste og jeg får børn, har han gjort det meget tydeligt, at han synes det er vigtigt at børnene ser, at mor og far elsker hinanden. Og det er ikke fordi jeg ikke er enig, men jeg er bare vokset op med forældre, der aldrig viser hinanden kærlighed. De har dog ikke været op at slås, men har da hørt nogle heftige skænderier + isende tavshed i lang tid. I dag joker mig kæreste og jeg tit med at jeg er følelsmæssig afstumpet. Det er jeg selvfølgelig ikke, men jeg har svært ved at kysse foran andre, eller sige søde ting foran andre. Så jeg er helt sikkert tilhænger af, at mor og far viser de elsker hinanden

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

MissSophie skriver:

Når min kæreste og jeg får børn, har han gjort det meget tydeligt, at han synes det er vigtigt at børnene ser, at mor og far elsker hinanden. Og det er ikke fordi jeg ikke er enig, men jeg er bare vokset op med forældre, der aldrig viser hinanden kærlighed. De har dog ikke været op at slås, men har da hørt nogle heftige skænderier + isende tavshed i lang tid. I dag joker mig kæreste og jeg tit med at jeg er følelsmæssig afstumpet. Det er jeg selvfølgelig ikke, men jeg har svært ved at kysse foran andre, eller sige søde ting foran andre. Så jeg er helt sikkert tilhænger af, at mor og far viser de elsker hinanden

Du har heldigvis alle muligheder for at opdrage dit barn anderledes end du selv er blevrt, atså med kærlighed i hjemmet! Så det er jo bare dejligt at I er opmærksomme på det  Jeg tror det er nemmest hvis man starter fra de er helt små, for der føler man ikke at de forstår det og så er det jo sikkert bare naturligt at fortsætte med det som de bliver større!

Anmeld

8. december 2009

CarinaSB

Her viser vi os at vi elsker hinanden rigtig højt ..  Vi kysser, krammer og siger søde ord til hinanden Og det er os når Noah er her .. Og vi ligger da os og holder om i hånden når vi ligger alle 3 i sengen når Noah ligger imellem os 

Anmeld

8. december 2009

Honningblomst

Mine børn ser så aldrig kærlighed, da jeg bestemt ikke kunne finde på at slæbe en ny kæreste hjem bare sådan lige og indtil nu er der gået tre år og der går helt sikkert meget længere tid endnu..

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.