_musen_ skriver:
Det håber jeg ikke du har ret i (altså det med mobning), for hjemme hos mig bliver der ikke kysset så meget - men det er måske fordi jeg ikke har nogen at kysse på 
Jeg er helt enig i, at man da skal vise sine børn, at man elsker den man er sammen med. Mine forældre har altid kysset og krammet foran os, og det har jeg haft det rigtig godt med. Ja faktisk har jeg været stolt over, at jeg havde nogle forældre der elskede (og stadig elsker) hinanden 
:0) En at kysse på det får du helt sikkert:0)
Jeg havde heller ikke en at kysse på de første 4 1/2 år af min datters liv, men nu har jeg.
Når man er alene, så viser man bare den omsorg, kærlighed på andre måder. Dem som ville kysse deres kæreste foran ders barn/børn tror jeg generelt er meget kærlige mennesker over for alle. Altså forældre, veninder, egen og andres børn osv. "elsker berøring" uden at det skal lyde forkert, men tror også mange har den form for "berøringsangst" og hvar svært generelt ved at vise den form for "kærlighed" og varme:0)
Jeg er selv et meget "kærligt" menneske overfor andre og knus, kram, kindkys til venner og familien sker altid. Og børn, ja kram knus til de får mere end nok, det skal der også til.
Stoooooooooooooooort knus:0)
Anmeld