spørgsmål omkring ble-allergi.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

luckas-mor

Linda2009 skriver:

Laura var 4200 gram ved fødslen, så vi brugte Libero str. 1 den første uge, og ellers Libero str. 2 derefter, som vi stadig bruger, da vi har fået dem gratis. Pampers bleer indeholder i modsætning til Libero lotion, så dem ville jeg ikke anbefale. Vi har været super godt tilfreds med Libero Når jeg skal til at købe bleerne selv, vil jeg prøve dem fra Rema 1000, da jeg har hørt super gode ting om dem.

Hilsen Linda med Laura på 6 uger

må indrøømme jeg ikk vidste der var i rema
men kan se i er mange der har hørt godt eller sys godt om dem:=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

luckas-mor

BOBS skriver:

hejsa kan ikke svare dig på om det er for tidligt at tænke på men vil lige give en erfaring videre...der er lotion i pampers, og jeg har måttet skifte for kort tid siden da min datter ikke kunne tåle dem. Hun har i forvejen let til "rød røv"

pampers sad godt på hende. Men køber nu bl.a. fra brugsen som er svanemærkede eller andre, og nogle af dem er faktisk billigere end pampers. Det er lotionen der gør pampers så bløde og nemme at "arbejde" med når lille nyfødt baby skal have dem på...idag ville jeg nok vælge anderledes når jeg næste gang skal have en lille bebs. Altså f.eks. dem af mærket bambooog så har jeg hørt flere rose bleerne fra aldi i høje toner. har dog ikke været der endnu...god tur i junglen  og allergi kan være arveligt, men de kloge siger at det bl.a. skulle kunnet forebygges v/bl.a. amning af barnet længst mulig tid...men der er der også mange forskellige undersøgelser der peger i hver sin retning...

mange tak

tror også jeg må prøve mig frem_(:
men kan se mange roser dem fra aldi og rema til skyerne, og vil helt klart tænke på det med svanemærket bleer da det jo blir lille mandens rumpe m.m der vil bli udsat her

Anmeld

8. december 2009

Barbamama

tasse skriver:

hej damer

jeg har lige et spørgsmål vedrørende ble-allergi...

vi ska ha vores første lille bebs her til februar, men allerede nu tænker jeg på det med bleer..
(ved ikke om det er tidligt&nbsp

men ku se a mange herinde anbefalede at købe pampers newborn, i den tid de sku bruge den størrelse

men men men ,, kan han mon være allergisk overfor dem,, for det var jeg da jeg var sån en lille spurk, kunne slet ikke tåle dem fortalte min mor

kan det være noget der ku være arveligt??

kram natascha

Der er også en i min mødregruppe hvis dreng har fået udslæt af Pampers. Der er lotion i Pampers og jeg har derfor helt bevidst fravalgt dem. Jeg bruger Libero hvor der ikke er tilsat noget som helst i og de er også svanemærkede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.