spørgsmål omkring ble-allergi.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

Christinahr

RikkeØ skriver:

Ja, så siger jeg det igen.

Brug stofbleer, så undgår du allergi. Og nej, det er hverken ulækkert eller besværligt.

Jeg er helt enig Stofbleer rocks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

mor_sabina

tasse skriver:

hej damer

jeg har lige et spørgsmål vedrørende ble-allergi...

vi ska ha vores første lille bebs her til februar, men allerede nu tænker jeg på det med bleer..
(ved ikke om det er tidligt&nbsp

men ku se a mange herinde anbefalede at købe pampers newborn, i den tid de sku bruge den størrelse

men men men ,, kan han mon være allergisk overfor dem,, for det var jeg da jeg var sån en lille spurk, kunne slet ikke tåle dem fortalte min mor

kan det være noget der ku være arveligt??

kram natascha

Jeg har hørt der skulle være lotion i dem, men ved ikke om det har nogen betydning. Jeg bruger dem fra Aldi de har virket godt herhjemme.

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

RikkeØ skriver:

Ja, så siger jeg det igen.

Brug stofbleer, så undgår du allergi. Og nej, det er hverken ulækkert eller besværligt.

tror jeg bestemt heller ikke det er,, det brugte min mutti oss til mig i starten

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

mor_sabina skriver:

Jeg har hørt der skulle være lotion i dem, men ved ikke om det har nogen betydning. Jeg bruger dem fra Aldi de har virket godt herhjemme.

Held og lykke med det hele

ved ikke men må nok prøve mig lidt frem..

men håber da så han ligner sin far mer end mig hva det angår hehe

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

nutche skriver:

ja det var også det jeg tænkte på. der er heldigvis sket mange ting siden og man er blevet mere opmærksom på at ting kan være allergifremkaldende

jah hehe er man jo

Anmeld

7. december 2009

Mikkelmusen

tasse skriver:

det jo lige det

altså hvis de er ligeså goé de andre så vil det jo også være super men vil da prøve mig lidt frem, men kan man få newborn i aldi??

Det ved jeg faktisk ikke. Filuca vejede 3810 ved fødslen og Fiona vejede 4860 ved fødslen, så har aldrig haft brug for newborn

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

okaii ved jo heller ikk hvor stor han blir han er omkring 1600gr idag uge 30+0

Anmeld

7. december 2009

Pige2009

tasse skriver:

hej damer

jeg har lige et spørgsmål vedrørende ble-allergi...

vi ska ha vores første lille bebs her til februar, men allerede nu tænker jeg på det med bleer..
(ved ikke om det er tidligt&nbsp

men ku se a mange herinde anbefalede at købe pampers newborn, i den tid de sku bruge den størrelse

men men men ,, kan han mon være allergisk overfor dem,, for det var jeg da jeg var sån en lille spurk, kunne slet ikke tåle dem fortalte min mor

kan det være noget der ku være arveligt??

kram natascha

Laura var 4200 gram ved fødslen, så vi brugte Libero str. 1 den første uge, og ellers Libero str. 2 derefter, som vi stadig bruger, da vi har fået dem gratis. Pampers bleer indeholder i modsætning til Libero lotion, så dem ville jeg ikke anbefale. Vi har været super godt tilfreds med Libero Når jeg skal til at købe bleerne selv, vil jeg prøve dem fra Rema 1000, da jeg har hørt super gode ting om dem.

Hilsen Linda med Laura på 6 uger

Anmeld

8. december 2009

Sissel

Min pige kan heller ikk tåle pampers. De første par uger brugte vi også newborn fra Rema, de har nemlig svanemærket og så koster de kun omkring 25 for en pakke

Anmeld

8. december 2009

BOBS

hejsa kan ikke svare dig på om det er for tidligt at tænke på men vil lige give en erfaring videre...der er lotion i pampers, og jeg har måttet skifte for kort tid siden da min datter ikke kunne tåle dem. Hun har i forvejen let til "rød røv"

pampers sad godt på hende. Men køber nu bl.a. fra brugsen som er svanemærkede eller andre, og nogle af dem er faktisk billigere end pampers. Det er lotionen der gør pampers så bløde og nemme at "arbejde" med når lille nyfødt baby skal have dem på...idag ville jeg nok vælge anderledes når jeg næste gang skal have en lille bebs. Altså f.eks. dem af mærket bambooog så har jeg hørt flere rose bleerne fra aldi i høje toner. har dog ikke været der endnu...god tur i junglen  og allergi kan være arveligt, men de kloge siger at det bl.a. skulle kunnet forebygges v/bl.a. amning af barnet længst mulig tid...men der er der også mange forskellige undersøgelser der peger i hver sin retning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.