spørgsmål omkring ble-allergi.:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.302 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. december 2009

luckas-mor

hej damer

jeg har lige et spørgsmål vedrørende ble-allergi...

vi ska ha vores første lille bebs her til februar, men allerede nu tænker jeg på det med bleer..
(ved ikke om det er tidligt&nbsp

men ku se a mange herinde anbefalede at købe pampers newborn, i den tid de sku bruge den størrelse

men men men ,, kan han mon være allergisk overfor dem,, for det var jeg da jeg var sån en lille spurk, kunne slet ikke tåle dem fortalte min mor

kan det være noget der ku være arveligt??

kram natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Lone Jakobsen

tasse skriver:

hej damer

vi ska ha vores første lille bebs her til februar, men allerede nu tænker jeg på det med bleer..

men ku se a mange herinde anbefalede at købe pampers newborn, i den tid de sku bruge den størrelse

men men men ,, kan han mon være allergisk overfor dem,, for det var jeg da jeg var sån en lille spurk, kunne slet ikke tåle dem fortalte min mor

kram natascha

allergi er arveligt.... men om din lille purk kommer til at arve din allergi, ja det kan kun tiden vise.

2 af mine drenge har arvet børneeksem fra mig. så jeg bruger helst kun bleer med astma-allergiforbundets mærke.

Anmeld

7. december 2009

LinLin

tasse skriver:

hej damer

kram natascha

Min mor har også sagt jeg ikke kunne tåle "papirbleer" så hun brugte stof til mig (ydr!) Men min søn har ikke haft nogen problemer med hverken pampers, libero eller nogen af de andre

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

fik bar a vide jeg slet ikk ku tåle pampers, men a alle andre bleer kunne jeg godt

vil da bar helst ikk købe dem, hvis han kan risikere a ha den allergi, for det ville da være synd

Anmeld

7. december 2009

Rikke, Liam & Linus

tasse skriver:

hej damer

kram natascha

Ja, så siger jeg det igen.

Brug stofbleer, så undgår du allergi. Og nej, det er hverken ulækkert eller besværligt.

Anmeld

7. december 2009

Lone Jakobsen

tasse skriver:

fik bar a vide jeg slet ikk ku tåle pampers, men a alle andre bleer kunne jeg godt

vil da bar helst ikk købe dem, hvis han kan risikere a ha den allergi, for det ville da være synd

var der ikke engang de kom lotion eller parfume i? måske var det en af de ting du var allergisk overfor.

Anmeld

7. december 2009

Mikkelmusen

Jeg kunne ikke se nogen grund til at købe dyre pampers eller libero bleer, da jeg fik den første (heller ikke ved nr 2). Vi har indtil for nylig kun brugt Vibelle fra ALDI, og har ikke haft problemer. Vi har så for nylig prøvet dem fra Rema1000 og har konstateret at de er lige så gode.
Jeg har ikke hørt at pampers newborn skulle være det bedste til nyfødte. Jeg vil sige du skal prøve dig frem, og så finder du lynhurtigt ud af om dit barn kan tåle dem.

Held og lykke i ble-junglen

Christina

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

nutche skriver:

var der ikke engang de kom lotion eller parfume i? måske var det en af de ting du var allergisk overfor.

kan vær det er jo nogle år siden hehe

men kan godt tåle parfume og lotion idag men det ku vel oss ændre sig i løbet a årene

Anmeld

7. december 2009

Lone Jakobsen

tasse skriver:

kan vær det er jo nogle år siden hehe

men kan godt tåle parfume og lotion idag men det ku vel oss ændre sig i løbet a årene

ja det var også det jeg tænkte på. der er heldigvis sket mange ting siden og man er blevet mere opmærksom på at ting kan være allergifremkaldende

Anmeld

7. december 2009

luckas-mor

Mikkelmusen skriver:

Jeg kunne ikke se nogen grund til at købe dyre pampers eller libero bleer, da jeg fik den første (heller ikke ved nr 2). Vi har indtil for nylig kun brugt Vibelle fra ALDI, og har ikke haft problemer. Vi har så for nylig prøvet dem fra Rema1000 og har konstateret at de er lige så gode.
Jeg har ikke hørt at pampers newborn skulle være det bedste til nyfødte. Jeg vil sige du skal prøve dig frem, og så finder du lynhurtigt ud af om dit barn kan tåle dem.

Held og lykke i ble-junglen

Christina

det jo lige det

altså hvis de er ligeså goé de andre så vil det jo også være super men vil da prøve mig lidt frem, men kan man få newborn i aldi??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.