Foto og film af fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

Mumto3

1.barn intet billede eller video

2. barn et billede hvor hovedet er kronet. Fantastisk billede, som kun min mand og jeg og min mor må se.

3. barn videofilm up-close, Helt vildt fantastisk. Tænk at se det hele, det gør man jo af gode grunde ikke når man føder. Det er bare så vildt, og ser iøvrigt meget meget roligt og helt udramatisk ud!!! Det er en film kun for mig og min mand, men jeg er SÅ glad for at have den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

LouiseNielsen

Jeg vil ikke filmes..... Men gerne billeder, dog ikke af skridtet. Det er alt for grænseoverskridende for mig. Mine billeder skal være nogen jeg vil være bekendt at vise frem, og det ville jeg aldrig med noget dernede fra.... Bryster, og alt mulig andet fra fødslen er jeg ligeglad med, men nej når det kommer til skridtet så bliver jeg for blufærdig!

Anmeld

8. december 2009

forår

super.. glæder jeg mig til

Her er de så..ved ik lige hvorfor de er så små, har ski ikke forstand på det her computer noget...hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2009

N&J

Jeg er glad for at der ikke blev filmet før/under/lige efter min fødsel, til gengæld så tog mine forældre en masse billeder, og det er helt fint for mig.. jeg lignende noget der var løgn og det gik bestemt ikke som det skulle, og derfor er fødsels"rapporten" og billeder nok for mig.. 

Men de tog både kamera og videokamera med, så kan man jo altid se.. 

Anmeld

8. december 2009

Ayasmor

forår skriver:

Her er de så..ved ik lige hvorfor de er så små, har ski ikke forstand på det her computer noget...hehe

Hvor er de bare rigtig gode.. ville gerne at jeg havde haft sådan nogle billeder..

Anmeld

8. december 2009

Ayasmor

Ayasmor skriver:

Hvor er de bare rigtig gode.. ville gerne at jeg havde haft sådan nogle billeder..

Sorry.. ved ikke lige hvorfor det blev så småt.. men der står ihvertfald at jeg synes de er super gode billederne. Gad godt jeg havde haft sådanne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.