Foto og film af fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.522 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Bare mig..

Hej. Min mor, som skal med til fødslen og kæresten selvf., spurgte igår om hun måtte optage min fødsel, selvfølgelig ikke helt ned i skridtet, men fra sidelinjen, og tage billeder under fødslen. Men jeg anede ikke hvad jeg skulle svare. På den ene side ku det jo egentlig være sjovt nok at se efter, men på den anden side, ja så nej.....

Hvad ville i sige?

Og er der evt nogen der blev det? - Nogen ikke-skræmmebilleder jeg evt kan se, måske en film?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

ønskebørn74

marikka skriver:

Hej. Min mor, som skal med til fødslen og kæresten selvf., spurgte igår om hun måtte optage min fødsel, selvfølgelig ikke helt ned i skridtet, men fra sidelinjen, og tage billeder under fødslen. Men jeg anede ikke hvad jeg skulle svare. På den ene side ku det jo egentlig være sjovt nok at se efter, men på den anden side, ja så nej.....

Hvad ville i sige?

Og er der evt nogen der blev det? - Nogen ikke-skræmmebilleder jeg evt kan se, måske en film?

Jeg ville sige hun kan tage kameraet med og så må i se hvad i synes når dagen oprender... Det er jo ikke godt at vide om du brydder dig om det når du ikke har prøvet det..

Anmeld

7. december 2009

BinaMor

ved mig..

billeder-ja...

video, nej..

ikke nogen grund til at høre "av av" hele tiden efter. hehe..

min mor var også med. men tog ingen billeder før lige ved fødslen.. fortryder dog idag hun var med.

Anmeld

7. december 2009

Lise

Jeg sagde inden fødslen at jeg ikke ville have taget billeder og video - og nu er jeg bare så træt af ikke at have fødslen i billeder, da jeg har glemt mange ting..

Til min næste fødsel i marts vil jeg derfor gerne filmes lidt, og have taget mange billeder. Så derfor vil jeg råde dig til at tage imod din mors tilbud

Lise

Anmeld

7. december 2009

Tynen

Lise skriver:

Jeg sagde inden fødslen at jeg ikke ville have taget billeder og video - og nu er jeg bare så træt af ikke at have fødslen i billeder, da jeg har glemt mange ting..

Til min næste fødsel i marts vil jeg derfor gerne filmes lidt, og have taget mange billeder. Så derfor vil jeg råde dig til at tage imod din mors tilbud

Lise

Fuldstændig enig!!

Jeg er også rigtig træt af at vi ikke nåede at filme på FG nogen af gangene, men vi vidste ikke at det ville gå så stærkt.

Mærk efter hvad du selv føler for.
Det er slet ikke sikkert at du har det på samme måde når du er i det

Anmeld

7. december 2009

forår

hej

jeg havde min mor og en veninde med til fødsel. Min mor havde rigeligt at gøre med at holde mig i hånden, give mig noget at drikke og tørre sved af panden.

Men min veninde var udstyrret med et kamera, og de billeder hun har taget er guld værd. Jeg tuder når jeg ser på dem. Der er billeder af mig og min guldklump i samme øjeblik som hun lander på min mave, og udtrykket i mine øjne siger ALT

Så ja jeg ville tage alle de billeder jeg kunne, hvis jeg var dig. Og idag har de fleste jo digital kamera, så du kan hurtigt slette de billeder du sys er for meget hvis det er.

mvh

Dea mor på 15. døgn

Anmeld

7. december 2009

Ayasmor

forår skriver:

hej

jeg havde min mor og en veninde med til fødsel. Min mor havde rigeligt at gøre med at holde mig i hånden, give mig noget at drikke og tørre sved af panden.

Men min veninde var udstyrret med et kamera, og de billeder hun har taget er guld værd. Jeg tuder når jeg ser på dem. Der er billeder af mig og min guldklump i samme øjeblik som hun lander på min mave, og udtrykket i mine øjne siger ALT

Så ja jeg ville tage alle de billeder jeg kunne, hvis jeg var dig. Og idag har de fleste jo digital kamera, så du kan hurtigt slette de billeder du sys er for meget hvis det er.

mvh

Dea mor på 15. døgn

Det lyder som et fantastisk billede.. er det et man må se??

Knus

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Tak for jeres svar
Jeg tror jeg ber hende om at tage det med, og så må vi se hvad der sker. Tænker også at det kunne være sjovt at se det selv.

Anmeld

7. december 2009

DK

Du kan jo bede hende om at filme på et "friskt/nyt" bånd, så i har et bånd kun med fødslen på. Så kan du jo have det i din private skuffe og se det når du har lyst. Så er du også sikker på at du ikke om 18 år sidder med dine børn og evt. andre og liiige skal se et eller andet, og så dukker din fødsel og tissekone op midt i det hele!!

Jeg ville IKKE filmes da jeg fik Kirstine, men jeg tænker at i dag så havde det da egentligt været meget sjovt at have på bånd. Altså kun til min egen private fornøjelse, mens stadig!

Anmeld

7. december 2009

forår

Ayasmor skriver:

Det lyder som et fantastisk billede.. er det et man må se??

Knus

ja både og...jeg har det ikke liggende på min  computer, men kan lige få min mor til at sende det en af dagene, også ligger jeg det ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.