Foto og film af fødslen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

Ayasmor

forår skriver:

ja både og...jeg har det ikke liggende på min  computer, men kan lige få min mor til at sende det en af dagene, også ligger jeg det ind

super.. glæder jeg mig til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

LinLin

Nej tak! Har ikke brug for lidende billeder af mig selv... Men bag efter: så mange som muligt :-)

Anmeld

7. december 2009

Tut

Ved den første ville jeg ikke have billeder, noget jeg har fortrudt rigtig meget efter.

Da jeg fødte nr. 2 for 12 dage siden var både min mand og min mor med, og de havde begge fået "strænge" instrukser på at tage så mange billeder som muligt, også mellem benene når hun kom ud.

og nu har jeg billederne, og selvom de er ulækre, så er de også de mest fantastiske billeder jeg har - og jeg kigger faktisk tit på dem.

Så gør som du selv føler rigtigt.

Her er lige lidt billeder fra mig.... (håber ikke de støder nogen)

1. pause i presseveerne. (se uret siger 20.29 - hun er født 20.31)

2. Lige landet på min mave

Dem fra da hun kommer ud af mig, har jeg også. Jeg er hverken genert eller blufærdig, så jeg vil gerne maile dig et (hvis du tør).

Knus

Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Tut skriver:

Ved den første ville jeg ikke have billeder, noget jeg har fortrudt rigtig meget efter.

Da jeg fødte nr. 2 for 12 dage siden var både min mand og min mor med, og de havde begge fået "strænge" instrukser på at tage så mange billeder som muligt, også mellem benene når hun kom ud.

og nu har jeg billederne, og selvom de er ulækre, så er de også de mest fantastiske billeder jeg har - og jeg kigger faktisk tit på dem.

Dem fra da hun kommer ud af mig, har jeg også. Jeg er hverken genert eller blufærdig, så jeg vil gerne maile dig et (hvis du tør).

Knus

Mette

Dejlige billeder, lige sådan nogen jeg kunne forestille mig. Vil meget gerne se dem. min mail er marikka_@hotmail.com

Anmeld

7. december 2009

Tut

marikka skriver:

Dejlige billeder, lige sådan nogen jeg kunne forestille mig. Vil meget gerne se dem. min mail er marikka_@hotmail.com

Så er der sendt et par billeder til dig.

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Tut skriver:

Så er der sendt et par billeder til dig.

Seriøst, jeg troede der var mere blod, og du ved, slam Sådan nogen billeder vil jeg også have Beslutningen er taget!!! Jeg vil have det. Så må jeg jo råbe og skrige de skal slukke, men de skal jo så bare vide de ikke skal

Anmeld

7. december 2009

Tut

marikka skriver:

Seriøst, jeg troede der var mere blod, og du ved, slam Sådan nogen billeder vil jeg også have Beslutningen er taget!!! Jeg vil have det. Så må jeg jo råbe og skrige de skal slukke, men de skal jo så bare vide de ikke skal

Det var godt jeg kunne hjælpe dig med at tage beslutningen.

Det er også nogle gode billeder af have - synes jeg.

Held og lykke med det

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Tut skriver:

Det var godt jeg kunne hjælpe dig med at tage beslutningen.

Det er også nogle gode billeder af have - synes jeg.

Held og lykke med det

Ja det kan du tro du kunne. Jeg har skrevet til min mor hun skal se og få købt et godt kamera

Jeg siger i hvertfald tusind tak, og mange tak fordi du ville vise mig de meget personlige billeder.

Anmeld

7. december 2009

Ayasmor

Tut skriver:

Knus

Mette

Uhh dem kunne jeg godt tænke mig at se.. ikke noget mere fantastisk end når børn kommer til verden..

sara_hweidi@hotmail.com

Knus

Anmeld

7. december 2009

SilleElisa

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.