Hej! en ny melder sig ind.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

FrkC

Velkommen til  

Håber du bliver glad for siden (den er fantastisk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

N&J

Hej Anja og velkommen til denne fantastisk baby side.. håber du bliver lige så glad for den som mig..

Jane, enlig mor til Nikita der er 9 mdr.

Anmeld

7. december 2009

Valle81

Anja.t skriver:

Hej Allesammen.

Mit navn er Anja og jeg er 29 år.

Jeg vidste ikke lige hvor man kunne præsentere sig selv, så jeg valgte at skrive herinde i <ordet er frit>

Jeg har en dejlig nem dreng, der hedder Storm og som er 5 mdr idag og en mand som er kok og derfor næsten aldrig hjemme, men det er vi vant til.

Jeg håber at jeg vil blive vel modtaget, da jeg synes at det er et ret godt forum det her  Jeg vil prøve at være aktiv herinde og glæder mig til at lære jer at kende

MVH Anja

Hej Anja

Hjertelig velkommen til siden, håber du bliver rigtig glad for at være her.

Jeg hedder Christina, er 28 år gamme. Har min datter Asta EMilie på snart 6 år, bor sammen med min kæreste. Han har en søn, Sebastian på sanrt 4 år, som bor ved os hver 2. weekend.

Sammen venter vi os vores føreste fælles barn. En dreng, Anton, til midt i Marts.

Christina

Anmeld

7. december 2009

lulle1985

Velkommen til

jeg håber du bliver lige så glad for denne side som jeg selv er, det er en tidsrøver, men det hele værd der er altid en der kan give et svar eller en trøstende skulder

knus Louise - som venter den første lille en til april

Anmeld

7. december 2009

Lærke90

Hej og velkommen til

Håber at du får rigtig meget glæde af siden og de dejlige piger som jeg har.

Tillykke med din lille dreng, og glæder mig til at se dig i debatterne.

Jeg hedder Lærke og venter mit første barn (en lille Freja) sammen med min forlovede Kasper. Har termin den 13 december, men håber på at det sker indenfor nogle få dage  

Håber at i nyder julen

Anmeld

7. december 2009

Isabeau

Ja, rigtig velkommen Er også vild med dit drengenavn - vi har nemlig også valgt det til vores fremtidige dreng :p

Fik en pige d. 21. sep. i år, hun hedder Stella Marie

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.