Hej! en ny melder sig ind.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Anja.t

Hej Allesammen.

Mit navn er Anja og jeg er 29 år.

Jeg vidste ikke lige hvor man kunne præsentere sig selv, så jeg valgte at skrive herinde i <ordet er frit>

Jeg har en dejlig nem dreng, der hedder Storm og som er 5 mdr idag og en mand som er kok og derfor næsten aldrig hjemme, men det er vi vant til.

Jeg håber at jeg vil blive vel modtaget, da jeg synes at det er et ret godt forum det her  Jeg vil prøve at være aktiv herinde og glæder mig til at lære jer at kende

MVH Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Stumpen

Hej navnesøster..

Du skal være hjertelig velkommen.. Jo flere nye friske pust des bedre..

Anja..

Anmeld

6. december 2009

Malene84

Velkommen til - og tillykke med din søn

Anmeld

6. december 2009

LRJ

Anja.t skriver:

Hej Allesammen.

Jeg vidste ikke lige hvor man kunne præsentere sig selv, så jeg valgte at skrive herinde i <ordet er frit>

Jeg har en dejlig nem dreng, der hedder Storm og som er 5 mdr idag og en mand som er kok og derfor næsten aldrig hjemme, men det er vi vant til.

Jeg håber at jeg vil blive vel modtaget, da jeg synes at det er et ret godt forum det her  Jeg vil prøve at være aktiv herinde og glæder mig til at lære jer at kende

MVH Anja

Velkommen Herind

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Anja.t skriver:

Hej Allesammen.

MVH Anja

Hej

Velkommen til

Er sikker på du nok skal blive glad for at være her

Anmeld

6. december 2009

Sees

Anja.t skriver:

Hej Allesammen.

MVH Anja

-lig velkommen herinde !
Jeg håber du bliver lige så glad for siden, som jeg er.
Tøserne er rigtig søde herinde
Og glædelig jul, til dig og din sønnemand.

Mette, enlig mor til Emil på 6 mdr.

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Anja.

Rigtig hjerteligt velkommen herinde.

Jeg hedder Caroline, er 23 år og venter 1. barn, en lille pige, med min kæreste, Daniel. Har termin d. 26/2, så det nærmer sig.

Jeg er moderator herinde, hvilket betyder at jeg holder lidt øje med om tingene går som de skal og forsøger at sikre en god stemning og tilfredse brugere

Endnu en gang velkommen til, og tillykke med din lille dreng (selvom han jo ikke er helt ny længere)

Knus Caroline

Anmeld

6. december 2009

LinLin

Hello :-)

Anmeld

6. december 2009

Ayasmor

Godaften Anja..

Velkommen til siden.. Håber du bliver glad for at være herinde.. Der er nogle helt fantastiske kvinder iblandt, som altid er parate med et godt råd eller et klap på skulderen..

Tillykke med jeres lille "nye" søn..

Knus Sara (med Aya som fylder et år om 14 dage)

Anmeld

6. december 2009

SaNiNa

Hej og velkommen til baby.dk

Håber du bliver glad for at være herinde hos os

Sanne (Nicklas på 6 måneder på næste søndag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.