Hej! en ny melder sig ind.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Kloster

Hej hej.

Velkommen til. Det er en rigtig god side. Håber du bliver glad for den.

Jeg har været gift i 10 år og vi har sammen drengene Rasmus på snart 12 år, Nicolaj på 10½ og Mads på 5½ år. Manden er maskine teknikker og jeg er sosu-assistent.

Venlig hilsen Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hjertelig velkommen hertil håber du bliver glad for siden..

knus karina som har en søn, nichlas på 1½ år og venter en lille dreng mere om 2 mdr.

GLÆDELIG JUL TIL JER!

Anmeld

6. december 2009

lillemunk

Velkommen til altid dejligt med nye mennesker

Anmeld

6. december 2009

wamse

Velkommen til

Sikke et flot navn i har valgt til jeres søn

Anmeld

6. december 2009

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

jeg er mor til 4 børn i alderen 5mdr til 10 år. derudover er jeg bonus mor til en dreng på 11

håber du bliver lige så glad for siden som os andre.

mange hilsner Lone

Anmeld

6. december 2009

Anja.t

Hold da op

Sikke en dejlig modtagelse man får her

Mange tak

Anmeld

6. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Anja.t skriver:

Hej Allesammen.

Mit navn er Anja og jeg er 29 år.

Jeg vidste ikke lige hvor man kunne præsentere sig selv, så jeg valgte at skrive herinde i <ordet er frit>

Jeg har en dejlig nem dreng, der hedder Storm og som er 5 mdr idag og en mand som er kok og derfor næsten aldrig hjemme, men det er vi vant til.

Jeg håber at jeg vil blive vel modtaget, da jeg synes at det er et ret godt forum det her  Jeg vil prøve at være aktiv herinde og glæder mig til at lære jer at kende

MVH Anja

Velkommen herinde til dig og din familie.

Men pas på... man bliver afhængig af at være herinde

Håber du bliver lige så glad for dette 'sted' som os. Her er virkelig nogle herlige mennesker og man får hurtigt et netværk. Gode råd er ikke langt væk herinde.

Jeg er selv 29 år (snart 30) og været gift i 7 år med ruben. Sammen har vi Frederic på 15 mdr, en charme prins uden lige. Kører selv som autoredder for Dansk Autohjælp og manden er en form for logistik chef.

Anmeld

6. december 2009

Mira0911

Anja.t skriver:

Hej Allesammen.

Mit navn er Anja og jeg er 29 år.

Jeg vidste ikke lige hvor man kunne præsentere sig selv, så jeg valgte at skrive herinde i <ordet er frit>

Jeg har en dejlig nem dreng, der hedder Storm og som er 5 mdr idag og en mand som er kok og derfor næsten aldrig hjemme, men det er vi vant til.

Jeg håber at jeg vil blive vel modtaget, da jeg synes at det er et ret godt forum det her  Jeg vil prøve at være aktiv herinde og glæder mig til at lære jer at kende

MVH Anja

Hej Anja!

Hjertelig velkommen til Baby.dk!

Håber du bliver glad for at være her, (Det er en tidsrøver) Fantastisk side!

Hvor er Storm bare kær... Jeg har selv en nevø, som hedder Storm.. Synes det er et fantastisk flot navn...

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej og velkommen til

Jeg hedder Zafir, jeg er mod herinde. Derudover holder jeg til i Marts04, kageklubben og ellers alle andre steder.

Jeg er mor til Idun som er født 1. april 04.

Anmeld

6. december 2009

Tina2

Velkommen til  Super side du har valgt!!!

Jeg hedder Tina, bor i Nordjylland og har Filuca på snart 6 år og Milas på 2½ år....

Håber du bli'r glad for siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.