[citat][f][småt]Monique skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
nu har jeg ikke læst alt hvad folk har skrevet...men ohhh nej hvor jeg syntes det er træls at man laver en afkortning...jeg sidder nemlig med en dreng som igen og igen ikke kommer med til fester...også selv om han har holdt for alle, og selv om vi holdte videoaften for to af drengene, hvor de spiste hyggede og fik hele stuen og vores 37 " fladskærmstv for sig selv, blev han ikke inviteret med da de holdte...som mor til et barn som altid bliver glemt, gør det bare så ondt i mit hjerte når jeg læser dit indlæg... jeg kan godt se hvad du mener, men vend den rundt...hvis han var en af dem der aldrig blev inviteret...hvordan ville du så føle...:'(
well, jeg kan ikke lave om på din mening, men håber bare din søn får en dejlig dag.
[/citat]
Kunne godt forestille mig at det bestemt ikk er sjovt hvis ens barn ikke bliver inviteret med til fødselsdage og man bare kan se det triste i deres øjne, men tror også at det har meget og gøre med forældrene..
Nu bliver min datter kun 4 her til juli så har ikke selv prøvet det endnu, men hvis hun (når den tid kommer) vil invitere 4-5 stykker til fødselsdag fra klassen ville jeg mene at det var okay, men hun ville ikke få lov til og invitere de fleste fra klassen så der kun var nogle få der ikke kom med..
Men der har alle jo sine delte meninger.. Jeg er som sagt ikke lige nået der til endnu hvor hun skal til og have vennerne med hjem til fødselsdag, men det kommer vel en dag hehe og om jeg ændre mening til den tid vides ikk, men jeg håber det da ikk hehe :D[/citat]
Der er jo meget forskel på at udelukke få og udvælge få, i hvert fald i min verden og så er der forskel på hvordan store og små børn er sammen og hvilke og hvordan de danner relationer.
Og ja, der er da sikkert nogen som gerne ville med, men sådan vil det jo være med mange ting gennem livet....og så længe det ikke er de samme og fordi det grunder i mobning, så tror jeg ikke børn tager skade, mere tværimod.
Til Loggidut.
Og hvis min søn var en af dem der ikke blev inviteret, så ville jeg altså se prøve at finde ud af hvorfor..er han et barn andre børn ikke kan rumme, er det mobning eller hvad ligger der til grund for det.
Du har ret i at det ikke er sjovt for ham, men det er da også skidt og være inviteret og uønsket af sine kammerater...men igen, selvfølgelig er det forkert at udelukke enkelte, så er der i hvert fald noget galt og det ville jeg som mor undersøge og så forstår jeg slet ikke ar skolen accepterer sådan en måde at holde fødselsdag, lyder helt vanvittigt i mine øre. Har du talt med forældrerådet om det??
Knus Eva
Men tak for svar..:)
Anmeld