Ingen jobs i disse krisetider :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

malou

Mebach skriver:

Lort!

Troede faktisk du havde fået arbejde på det der hotel?

HOV havde slet ikke set du havde skrevet... du forsvandt nede i bunden... undskyld Jeg har svaret på dit spørgsmål lidt længere oppe...- det er noget rigtig rigtig møg. Har aldrig gået arbejdsløs før i hele mit liv så det er bare svært...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

malou

suanne85 skriver:

det er bare slet ikke nemt, har nu været i gang i hvert fald et halv år, så nu vælger jeg simpelhen at gå i skole. For har kun eerfaring fra et jpb så får aldrig noget i de her tider, så vil jeg hellere bruge tid på at f"større chance og så komme ud.

Ja jeg havde også overvejet at starte i skole... men den uddannelse jeg gerne ville kræver bagefter en praktikplads og så stoppede drømmen lige der!!! ARGGGGGGGGGGG... suk, hvad for noget skole er det du skal i gang med?

knus malou

Anmeld

6. december 2009

malou

Perl skriver:

Ej hvor strengt!

ja jeg var også meget chokeret... havde til 2 samtaler fortalt at det var vigtigt at jeg kunne afl. Victor inden jeg mødte... ja ja ikke noget problem blev der bare sagt...- de havde endda så travlt med at det var såååå vigtigt for dem at familieliv og arb.liv blev forenet i en højere enhed... bare ikke for mig.....

Anmeld

6. december 2009

Lillefe

malou skriver:

ja jeg var også meget chokeret... havde til 2 samtaler fortalt at det var vigtigt at jeg kunne afl. Victor inden jeg mødte... ja ja ikke noget problem blev der bare sagt...- de havde endda så travlt med at det var såååå vigtigt for dem at familieliv og arb.liv blev forenet i en højere enhed... bare ikke for mig.....

Ja men man skal ikke stole på folk når man har været til samtale, det viser bare at man skal have en kontrakt i hånden med de præcise arbejdstider mm.! inden man siger nej til noget..! bare utrolgit folk kan være sådan det fatter man jo virkeligt ikke!!

Anmeld

6. december 2009

heaven

malou skriver:

Ja det havde jeg også, på det nye Crowne Plaza i Ørestaden. Skulle ha været startet d.2 November. Jeg tog jo en satsning. Havde jo fået job som kundekonsulent hos Simone Perele (fransk lingeri) men inden jeg skrev kontrakt blev jeg så tilbudt job på hotellet.. tættere på Malmø, bedre tider og samme løn.. det kunne jeg ikke sige nej til. Jeg gjorde dem meget opmærksom på at jeg først kunne arbejde fra kl.07 da det var vigtigt for mig at kunne afl. min søn i sin forskola her i malmø først og de åbner 6.15. Det var intet problem så jeg gik gladeligt og ventede 2 md på at hotellet skulle have deres GRAND OPPENING og 3 dage før fik jeg så min vagtplan med mødetider kl.05  Og det stod absulut ikke til at ændre.. det måtte være en beklagelig misforståelse som de så pænt kaldte det. Så jeg forklarede dem at jeg først kunne være der kl.7 og i den næste mail blev jeg så fyret.... så det er -

status...- sagde nej til et fedt konsulent job og brændte så røven i begge ender... hvor uheldig har man lov at være.... snøft

knus malou

neeeeej, - der er bare løgn??? det kan man sgu da ikke?? sikke da en rådden behandling!!! og møg-ærgeligt du så ovenikøbet havde sagt nej til det andet?? hrum..... det lyder da godt nok til at du er meget påvirket af det, øv øv øv.... synd for dig - op med humøret, det skal nok gå er jeg sikker på  - du får lige en stor krammer

knuz Jannie

Anmeld

6. december 2009

Vingummien

malou skriver:

Ja jeg havde også overvejet at starte i skole... men den uddannelse jeg gerne ville kræver bagefter en praktikplads og så stoppede drømmen lige der!!! ARGGGGGGGGGGG... suk, hvad for noget skole er det du skal i gang med?

knus malou

Tag springet alligvel, måske du kan finde en praktikplads i løbet af debn tid du er på skolen, man ved aldrig. Sidste udd jeg var igang med fik jeg praktik/læreplads en uge inden jeg skulle have en

Jamen lige nu, er lidt indviklet, men har 2 at vælge imellem. Men bliver nok sundhedsservice assistent

Anmeld

6. december 2009

MetteT

wamse skriver:

Det er rigtig svært at finde jobs nu. Jeg oprettede jobagenter alle de steder det var muligt, og jeg søgte ALT jeg på nogen måde kunne komme i betragtning til fra rengøring til omsorgsmedhjælper. Jeg havde ikke råd til at være kræsen. Men nu er det helt galt her nede i området, da min tidligere arbejdsplads lukker helt ned og afskediger yderligere 700 mennesker Men held og lykke med det, og det er bare ikke sjovt at få afslag på afslag

Kan du ikke få dagpenge, siden i skal leve af hans løn?

Åh ja...  Nu er jeg selv fra Lunderskov (men bor nu i Silkeborg) Og jeg kender bare SÅ mange den lukning er gået ud over.. Mine brødres far og venners forældre der bare har været der "altid" og flere venner også... Førhen hvis man ikke ku finde arbejde, blev der altid sagt, "jamen du kan da bare søge på LM" Der var sgu altid arbejde at få... Men nu er det sgu slut.. Helt mærkeligt syns jeg..

Knus Mette

Anmeld

6. december 2009

A.

så er vi to smukke kender det godt det er pisse træls

Anmeld

6. december 2009

sarulee

Jeg føler også med dig, og står desværre i det samme. Min barsel slutter her den 10. december og har ikke modtaget andet end afslag indtil videre... Jeg kan dog heldigvis få dagpenge, men vil bare så gerne ud og lave noget, for var også arbejdsløs inden jeg gik på barsel.... Så har ikke lavet noget i ca. 1,5 år nu siden jeg blev færdig med uddannelse sommeren 2008

Anmeld

7. december 2009

Kaufie

Det værste du kan gøre er at miste troen på at det kan lade sig gøre og give op.

Som andre skriver, networking, få dit cv ind i diverse bureauer, meld dig til vikarbureauerne, ring til virksomhederne, og tag ikke bare et nej for et nej - spørg ind til hvad du evt kunne supplere din profil med for at blive interessant for dem.

Det er hårdt arbejde - og tiderne er bare ikke gode lige pt - men der ER udskiftning, der BLIVER oprettet nye stillinger - det KAN lykkes! TRO PÅ DET!

til dig

Mette, der fik job efter 5 ansøgninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.