Sundhedsservicesekretær/ social og sundhedshjælper uddannels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Vingummien

lollandpigen skriver:

Hejsa....

Jeg er uddannet social og sundheds hjælper men måtte desværre stoppe efter 1 års arbejde som udlært pga dårlig ryg. Det er et hårdt arbejde hvis du har svag ryg.

Ang service sekretær uddanelsen ahr ejg også haft dne i tankerne da jeg skulle omskoles men min sagsbehandler på jobnet fraråede at tage dne uddanelse da det er svært at få arbejde bagefter. De fleste steder især sygehus og pratiserende læger vil helst have personale der har lægesekretær uddanelsen så derfor.

Vil sige at hvis du kan lide at arbejde med mennsker og ikke har dårlig ryg så er social og sundhedshjælper en rigtigt god og ikke så svær og lang uddanelse og muligheden for at læse videre til assitent er også inde for rækkevide.

Spørg endelig hvis du vil vide mere....

Håber du kan bruge mit svar og rigtigt god weekend.

Knus fra Dorthe

Har ikke dårlig ryg men har dårlige ben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

lollandpigen

oki kunne så forestille mig det ville være hårdt for dig da der er mange tunge løft og meget gang... Man skal være fysisk stærk.... smiler

Anmeld

6. december 2009

Becks

suanne85 skriver:

Det sværeste for mig vil nok være at skulle vaske dem

Det var ogsaa svaert for mig i starten.. Det virkede saa urealistisk at staa og vaske en dukke paa skolen, men da jeg kom ud i praktik, og skulle udfoere det for foerste gang, jamen saa var det glemt og jeg vaskede som om jeg aldrig havde bestilt andet hihi...

Anmeld

6. december 2009

Kloster

Tutter skriver:

Det var ogsaa svaert for mig i starten.. Det virkede saa urealistisk at staa og vaske en dukke paa skolen, men da jeg kom ud i praktik, og skulle udfoere det for foerste gang, jamen saa var det glemt og jeg vaskede som om jeg aldrig havde bestilt andet hihi...

Hej.

Jeg har nu aldrig skullet vaske en dukke på skolen, men det er nok forskelligt.

Men jeg synes, at det må bestemt være værre for den der ligger og bliver vasket, en for mig, der vaskede. Det tager 5 min og man tænker på ALT andet, mens det står på. Man bliver jo grundig oplært i det og det er da bestemt noget, man lige skal lære. Men der er en del teori i det at vaske et andet menneske. Så jeg synes, at teorien overskygger selve det at vaske et andet menneske. Altså tankerne om det.

Personligt synes jeg det er en million-milliard mere KLAMT, når de spytter ell hoster slim op.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.