Sasja77 skriver:
Dejligt med så mange der svare
Hvis hun forsætter med at vokse med den hastighed så tror jeg at hun vejer en 4-4,5 når hun kommer ud og så ved jeg ikke engang om str 56 kan gøre det...?
Det er jo selvfølgelig osse helt ligegyldigt så længe hun har det godt, er bare nysgerrig
Jeg har ikke læst hele tråden - men jeg har fået to store drenge.
Den første vejede 4640 gram og nummer to vejede 4400 gram - de målte begge 57 cm. Dog var målet nok forkert ved den første, måske pga de sammenkrummede ben? I hvert fald målte en gammel, garvet SP ham 14 dage efter til 60 cm.
Den ældste gik direkte i str. 62 - havde det i cirka 5 uger og brugte så 68.
Den yngste passede 56 i den første måned - derefter 62 til han var næsten 4 måneder.
De er altså vokset en smule forskelligt - og jeg brugte tørretumbler mere ved den ældste. Det betyder meget, tørretumbling "æder" en halv til en hel størrelse af tøjet.
Du kan gøre det, at du lader str. 56 tøjet ligge med mærkerne på. Når du så ser, hvor stor babyen ender med at være, så kan manden hurtigt klippe mærkerne af og vaske det, så det er klart, når I skal hjem fra barselsgangen. Ellers kan du altid bytte det, når du er frisk til at komme i butikker igen :-)
Anmeld