Hvilken str. tøj brugte/bruger jeres nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

4xGreve

Renée88 skriver:

min dreng vejede 4570g og vra 56cm lang v fødslen... han brugte 56 den førsrste uge og 62 frem til han var 4uger... nu bruger han 68... nogle enkelte ting kan han dog passe i en 62...

han er nu 6 uger, 7kg og 64 cm

hold da op en basse hehe...

Daniella vejet ved fødsel 970g og var 35cm og da hun fik sit første tøj på tror jeg det var 38/40... Men os skal du godt nok heller ikke beregne med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Halbschön

WiitrioeN skriver:

hold da op en basse hehe...

Daniella vejet ved fødsel 970g og var 35cm og da hun fik sit første tøj på tror jeg det var 38/40... Men os skal du godt nok heller ikke beregne med

hehe jaaa han er dejlig stor hooov, var det ik dig/jer jeg spottede i min mors ude og hjemme i onsdags?

Anmeld

4. december 2009

vatten

Mathias brugte str 44. Han vejede 2740gram.

Anmeld

4. december 2009

Henri84

Sasja77 skriver:

Dejligt med så mange der svare Hvis hun forsætter med at vokse med den hastighed så tror jeg at hun vejer en 4-4,5 når hun kommer ud og så ved jeg ikke engang om str 56 kan gøre det...?

Det er jo selvfølgelig osse helt ligegyldigt så længe hun har det godt, er bare nysgerrig

Tror nu sagtens hun kan være i en 56, det kan de fleste vidst Min venindes datter var 4500 g og 54 c, og hun brugte da 56 i hvert fald en måned Det er mere længden end vægten der tæller sys jeg...
Som hovedregel i de små størrelser passede han 56 fra han var 56 cm indtil han var 62 cm, og 62 indtil han var 68 cm osv

Anmeld

4. december 2009

Mathilde

Min datter vejede 2810g og var 49cm ved fødslen. Hun brugte str. 50 til hun var godt 1½ mdr. Vi havde faktisk for lidt i str. 50, da vi ikke regnede med at kun kunne passe det ret længe... Men hun passer sit tøj i lang tid. Hun er nu snart 5mdr og passer stadig en 62. En 68 er alt for stor..

Anmeld

4. december 2009

wamse

Her kunne jeg kassere alt i en str. 50 og en 56 kunne hun kun lige bruge 1 uges tid, hun vejede 4350 og var 54 cm. Så en str 62 var god og holdt et stykke tid.

Anmeld

4. december 2009

4xGreve

Renée88 skriver:

hehe jaaa han er dejlig stor hooov, var det ik dig/jer jeg spottede i min mors ude og hjemme i onsdags?

jo det var det vist.. det kan vi vist ikke løbe helt fra...

Anmeld

4. december 2009

Mie A

suanne85 skriver:

Hold da op han var lang

Ja, han var aldrig rigtig baby. Jordemoderen kunne heller ikke lade være med at nævne det for alle hun mødte, da han skulle ned og vejes.

Anmeld

5. december 2009

Na-Wi

Da jeg var gravid fik vi os afvide at vi fik en stor dreng (over 4kg) og jeg havde absolut ikke forstand på babytøj.. Jeg købte det meste i str 62 og en meget lille smule i str 56 (dumt)

Da jeg fødte ham vejede han kun 3498 og kunne bestemt ikke passe det tøj jeg havde klar til ham.. Men nu en måned efter er han snart ved at kunne passe det vi havde købt.. Men selvom han vejer 4500 nu kan han stadig passe str 56

Anmeld

5. december 2009

Tjuls

Loke blev født et par uger for tidligt, og var 48 cm. Han brugte 50 til start, selvom han svømmede i en del af det til start..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.