Ægløsning kan i mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Munder

hmmm, nej. Det kan jeg faktisk ikke. Hverken nu eller før jeg fødte min datter.

Jeg er da vildt duperet over, at så mange mærker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Anonym trådstarter

Dorte W. skriver:

hmmm, nej. Det kan jeg faktisk ikke. Hverken nu eller før jeg fødte min datter.

Jeg er da vildt duperet over, at så mange mærker det

vidste heller ikke det var så mange..

Anmeld

4. december 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg kan også meget tydeligt mærke når jeg har ægløsning. jeg vil ikke sige, at det gør ondt på samme måde som min menstruation, hvor det ligesom føles som om hele mit underliv er ved at falde ud, men det gør rimelig ondt i underlivet. jeg har ondt i en tre dages tid når det er.

men det er altså ikke unormalt hvis du ikke kan mærke din ægløsning

Jeg er temmeligt sikker på jeg mærkede den i dag.. pyha..... ondt i maven, der hvor æggestokkende sidder, oppustet! smerte...og så kom der for lidt siden noget gennemsigtigt ud.. så bliver det spændende om der sker noget..

Anmeld

5. december 2009

Kløver

Nej, jeg kan ikke mærke ægløsningen, ikke noget jeg har lagt mærke til ihvertfald

Anmeld

7. december 2009

Sofiedk

Det er nu 1½ år siden jeg stoppede med mine p-piller og det var første måned i sidste cyklus jeg kunne mærke min ægløsning og det må siges at den så også kunne mærkes gange 1000 ... Måtte tage smertestillende i 2 dage

Anmeld

7. december 2009

Misjelle

Kan både mærke og se når jeg har ægløsning. Har en del niven i underlivet, ligesom det bliver strammet godt op og kan specielt mærke det hvis jeg skal sætte mig. Kan også se det på at jeg får en del udflåd som er hvid-gennemsigtigt (beklager detaljerne ).

Anmeld

7. december 2009

Anonym trådstarter

Misjelle skriver:

Kan både mærke og se når jeg har ægløsning. Har en del niven i underlivet, ligesom det bliver strammet godt op og kan specielt mærke det hvis jeg skal sætte mig. Kan også se det på at jeg får en del udflåd som er hvid-gennemsigtigt (beklager detaljerne ).

hehe det går nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.