Ægløsning kan i mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

ej hvor vildt! lyder slet ikke rart! føltes din mave så oppustet?

Nej det synes jeg nu ikke den gør... Det er rigtig træls når det skal være så smertefuldt...

Da jeg var til 8 ugers tjek, sagde jeg til lægen at jeg havde virkelig ondt i den ene side ved æggestokkene, lægen siger "Det er bare ægløsning"

Jeg tænkte "Bare ægløsning" Det kan da ikke gøre så ondt... Men det kan det for nogen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Vial

Jeg går og siger som en høne: Gok gok gok gok.. kan virkelig mærke at der er gang i ægfabrikken. Det hiver lidt og en form for mens. smerte. Det helt afgørende er dog, at der kommer helt gennemsigtigt udflåd i gelé udgave.

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Jeg går og siger som en høne: Gok gok gok gok.. kan virkelig mærke at der er gang i ægfabrikken. Det hiver lidt og en form for mens. smerte. Det helt afgørende er dog, at der kommer helt gennemsigtigt udflåd i gelé udgave.

hehe ok

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

LouiseLarsen skriver:

Jeg kan mærke det ved at jeg bliver meget mere liderlig....

Også kan jeg se det på mit udflåd. Normalt er det lidt hvidt. Men under ÆL er det helt gennemsigtig og nærmest klistret. Ligner lidt æggehvide....

LOL... ja det kan jeg ikke regne det ud efter.. for det er jeg stort set altid  det kan godt være ret belanstende!

Anmeld

3. december 2009

N&J

Ja jeg har så også lidt mens agtige smerter halvejs mellem mine perioder, men "blomstre" også som min mor så smukt udtrykker det.. altså får lidt mere uren hud lige omkring det tidspunkt, hvilket er pænt træls, den der med at blive liderlig ville jeg langt hellere bytte med..

Anmeld

4. december 2009

Anonym trådstarter

Ja jeg har så også lidt mens agtige smerter halvejs mellem mine perioder, men "blomstre" også som min mor så smukt udtrykker det.. altså får lidt mere uren hud lige omkring det tidspunkt, hvilket er pænt træls, den der med at blive liderlig ville jeg langt hellere bytte med..

ja jeg ved ikke helt hvornår jeg har min.. havde godt nok uren hud i forgårs ekstra meget end jeg plejede.. kunne være der var noget der.. det er jo ikke til at vide.. må bare prøve at sexe hver anden dag ca..  er lidt utålmodig.. hehe

Anmeld

4. december 2009

Valle81

Før jeg fødte min datter har jeg aldrig kunne mære noget, men efter jeg fødte var jeg ikke i tvivl, når jeg havde ægløsning.

En hel dag med mens smerter og oppustet mave og ret utilpads og jah, så er min sexlyst også meget stigende dagen op til under og efter. ( naturens gang for at blive gravid vel:0) )

Christina

25+4

Anmeld

4. december 2009

Gaya

Ork ja.......jeg havde voldsomme smerter, især når jeg rejste/satte mig ned......det føltes næsten som om jeg blev stukket ned med kniv lige i ægstokken.......

Py ha jeg nyder at være gravid......så slipper jeg for det.......
Det skal lige siges at jeg har endometriose.....og det gør vist det hele særlig slemt......

Anmeld

4. december 2009

Anonym trådstarter

Det er lidt sjov at høre jer andres oplevelser

Anmeld

4. december 2009

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Før jeg fødte min datter har jeg aldrig kunne mære noget, men efter jeg fødte var jeg ikke i tvivl, når jeg havde ægløsning.

En hel dag med mens smerter og oppustet mave og ret utilpads og jah, så er min sexlyst også meget stigende dagen op til under og efter. ( naturens gang for at blive gravid vel:0) )

Christina

25+4

Når du siger utilpas mener du så ondt i maven? syntes godt nok jeg føler mig oppustet og har lidt mens agtige smerter i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.