Ægløsning kan i mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.046 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Anonym trådstarter

Hejsa!

jeg har lige et spørgsmål, kan i mærke når i har ægløsning ? og hvordan føltes det for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

hc=k

Ja jeg kan bestemt godt mærke når jeg har ægløsning. For mig gør det ondt præcic på samme måde som mens gør.

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

hc=k skriver:

Ja jeg kan bestemt godt mærke når jeg har ægløsning. For mig gør det ondt præcic på samme måde som mens gør.

hmm.. ok ok er det så i længere tid eller nogle timer ? du kan mærke det altså

Anmeld

3. december 2009

oo

jeg kan også meget tydeligt mærke når jeg har ægløsning. jeg vil ikke sige, at det gør ondt på samme måde som min menstruation, hvor det ligesom føles som om hele mit underliv er ved at falde ud, men det gør rimelig ondt i underlivet. jeg har ondt i en tre dages tid når det er.

men det er altså ikke unormalt hvis du ikke kan mærke din ægløsning

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg kan også meget tydeligt mærke når jeg har ægløsning. jeg vil ikke sige, at det gør ondt på samme måde som min menstruation, hvor det ligesom føles som om hele mit underliv er ved at falde ud, men det gør rimelig ondt i underlivet. jeg har ondt i en tre dages tid når det er.

nej det troede jeg heller ikke jeg blev bare sådan nysgerrig hvordan folk syntes det føltes.. snakkede også med en veninde om hun kunne mærke noget.. der er så meget snak om hvordan det føltes..

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

syntes nemlig jeg har haft ondt i dag lidt som mens smerter.. så kom jeg til at tænke på om det kunne være det..

Anmeld

3. december 2009

Mira0911

Anonym skriver:

Hejsa!

jeg har lige et spørgsmål, kan i mærke når i har ægløsning ? og hvordan føltes det for jer?

Før jeg blev gravid, kunne jeg intet mærke...

Nu efter jeg har født, kan jeg rigtig mærke den... Det er nærmest smerter jeg får, og kan næsten ikke gå og tager smertestillende for det..

Anmeld

3. december 2009

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Før jeg blev gravid, kunne jeg intet mærke...

Nu efter jeg har født, kan jeg rigtig mærke den... Det er nærmest smerter jeg får, og kan næsten ikke gå og tager smertestillende for det..

ej hvor vildt! lyder slet ikke rart! føltes din mave så oppustet?

Anmeld

3. december 2009

LouiseNielsen

Jeg kan mærke det ved at jeg bliver meget mere liderlig....

Også kan jeg se det på mit udflåd. Normalt er det lidt hvidt. Men under ÆL er det helt gennemsigtig og nærmest klistret. Ligner lidt æggehvide....

Anmeld

3. december 2009

hc=k

Anonym skriver:

hmm.. ok ok er det så i længere tid eller nogle timer ? du kan mærke det altså

Det er i nogle dage man har jo ikke kun ægløsning i 1 dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.