Hvornår begyndte i og købe baby ting??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Valle81

Hejsa,

Jeg købte løbende fra jeg fandt ud af at jeg var gravid. Skulle være alene mor, og det var bestemt ikke lige planslagt, så jeg måtte kæbe løbende for at have råd til det:0)

Købte når jeg fandt den ting jeg lige synes det skulle være, og når der var gode tilbud. købte mange af de praktiske ting, når det var på bud.fx købte jeg badekar i Bilka når det var på bud:0)

Da jeg gik på barsel havde jeg alt. Det eneste jeg ikke havde det var en tremmeseng, den købte jeg da hun var 5 mdr. da hun skulle til at sove i den, og klapvogn fik hun i 1. års fødselsdagsgave samlet af familien:0)

Synes ikke det er for tidligt for adig at købe, en lille ting af gangen:0)

Christina

25+5, som denne gang ikke har købt andet end det sæt tøj han skal have på hjem fra sygehuset og 10 stofbleer:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

baby2010

Nu er jeg typen som ELSKER at shoppe, så jeg var ret hurtig til at lave en "must-have-intet-mere-og-intet-mindre" liste, så jeg ikke ville komme til at købe for meget - eller ting jeg i virkeligheden ikke skulle bruge.

Det var først da vi fik kønnet at vide, at vi købte lidt, og først en måneds tid efter, at vi gik rigtig i gang. Nu ønsker vi os det meste til jul (da vi er lidt pressede, fordi jeg er på dagpenge pga. nedskæringsfyring) og resten køber vi til januarudsalg - vores søn kommer omkring 3. marts, så jeg vil gerne have det meste på plads 1. feb. - just in case.

Jeg FATTER ikke folk som køber lidt af hvert - drenge og pigetøj - inden de kender kønnet - det er bare spild af penge, som jeg ser det!

Go' shoppetur!

Anmeld

5. december 2009

Snuffler25

Jeg har først købt de første 3 dragter til min dreng her i sidste uge Jeg er i uge 22, så har ventet en del tid. Men har nok også haft lidt svært ved at forholde mig til det hehe. Det er stadig for vildt!!
Men nu hvor jeg mærker ham dagligt, så fylder han mere og mere  mit liv. Og jeg er begyndt at nusse mere i det værelse som skal være hans.. det skal lige males og sådan. Men har ikke købt nogle store ting endnu som barnevogn, puslebord seng osv.. kun 3 dragter

Regner med det kommer i janur. Er sat til 11. april, så vil også gerne have det på plads en måned før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.