Hvornår begyndte i og købe baby ting??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.095 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Bom

Ja hvornår begyndte I og købe ind til babyen og baby værelset??

Jeg vil helt vildt gerne begynde og købe noget, men på den anden side vil jeg gerne vente..

Hva gjorde/gør i???

Knus Maria 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

frk andreasen

jeg har lige købt alt baby tøjet str 50, 56 og 62  alt det andet udstyr har jeg i forvejen fra min datter..

knus tanja 24+4

Anmeld

3. december 2009

LauraLW

Jeg startede egentlig ret tidligt... i starten var det bare lidt småting og lidt tøj, men så fandt jeg lige en puslepude, og en pusle taske på tilbud etc. - Jeg er ikke overtroisk, og køber når jeg har råd, lyst og finder det jeg vil have og har brug for.

Laura

Anmeld

3. december 2009

rebekkachristensen

begyndte med det samme. både i blåt og lyserødt, gik dog først rigtig amok da jeg fik at vide det var en pige ku ik lade være

Anmeld

3. december 2009

Bom

LauraLW skriver:

Jeg startede egentlig ret tidligt... i starten var det bare lidt småting og lidt tøj, men så fandt jeg lige en puslepude, og en pusle taske på tilbud etc. - Jeg er ikke overtroisk, og køber når jeg har råd, lyst og finder det jeg vil have og har brug for.

Laura

Jeg kan bare ikke finde ud af om det er for tidligt..

Jeg har købt tremmeseng og vugge, men ellers har jeg intet.. Jeg har en veninde som har en masse baby ting hun gerne vil af med, og har bare så'n lyst til og køre ud til hende og kigge på det.. Men ja, kan ikke finde ud af om det er for tidligt..

Anmeld

3. december 2009

Ayasmor

Mini-Terp skriver:

Jeg har købt tremmeseng og vugge, men ellers har jeg intet.. Jeg har en veninde som har en masse baby ting hun gerne vil af med, og har bare så'n lyst til og køre ud til hende og kigge på det.. Men ja, kan ikke finde ud af om det er for tidligt..

Synes da bare du burde køre en tur ud at kigge.. Det er jo så hyggeligt.. hehe.. Jeg købte løbende gennem hele graviditeten, som Laura siger, lige når der var et godt tilbud..

Knus Sara

Anmeld

3. december 2009

prettybutterfly

Hvis jeg var dig ville jeg købe så meget som muligt på januarudsalget!!!! Min kæreste og jeg har løbende købt alt muligt allerede fra uge 12 af, af ting på tilbud, tror faktisk næsten ik vi har givet fuld pris for noget som helst.

Kærlig hilsen Mona 38+1

Anmeld

3. december 2009

Lise

Første gang startede vi efter MD scanningen.

Denne gang lidt tidligere, og det var heldigvis så få ting vi manglede. Men har været på nogle lækre lagersalg og købe lidt, og købte en hængevugge på babymesse med 10% rabat. Ville have ventet lidt hvis ikke det var til de specielle lejligheder...

Anmeld

3. december 2009

LauraLW

Mini-Terp skriver:

For tidligt i forhold til hvad? Jeg har været glad for at jeg startede tidligt, vi mangler stadig meget, men ville ikke have råd til at købe det hele på en gang. - Som sagt så er jeg ikke overtroisk, så derfor syntes jeg ikke det var for tidligt, tværtimod så hjalp det mig med at finde glæden ved graviditeten når jeg havde det skidt.... utroligt om man kan sidde og kigge lææææænge på en lille sparkedragt :-)

Anmeld

3. december 2009

Malene84

Hmm jeg er nok lidt underlig i forhol til så mange andre - men har seriøst samlet lidt hist og her i 3 år  hahaha. Jeg er første gangs-gravid nu og er kun i 16. uge - men har allerede pænt meget tøj.

Min veninde arbejde i en børnetøjsforretning - så hver gang der var tilbud og andet shoppede vi til vores fremtidige børn. haha.

Men nu når jeg så er blevet gravid - har jeg intet købt!!! Venter til vi ved hvad køn det bliver - og så skal der gåes amok igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.