Hvornår begyndte i og købe baby ting??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Mira0911

Da kønnet vidste sig frem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

lulle1985

jeg har allerede købt lidt hist og her når det har været på tilbud men har ikke shoppet super meget endnu, har store forventninger til januar udsalgetmen har været i mors kælder og fyldt ca. 4 flyttekasser med alt fra babytøj til tæpper og sengetøj... så begiv du dig bare mod din veninde, man bliver i så godt humør og nej jeg syntes næsten ikke det kan blive for tidligt

knus louise 19+1

Anmeld

3. december 2009

Svenne

Jeg tror godt, jeg ved, hvad du mener med, om det er for tidligt. Jeg er heller ikke overtroisk, men synes alligevel det er VILDT at begynde at købe ting til babyen.
Vi har købt to ting - en pusletaske og en barnevogn! Jeg vidste præcis, hvilken salgs, jeg ville have, så da jeg fandt pusletasken på tilbud købte jeg den! Barnevognen har vi lige købt i weekenden - og det var fordi, vi havde bestemt os for, at vi helst ville have en vogn fra Odder 09-model, så den skulle alligevel bestilles inden jul. Og så så vi tilfældigt, at Babysam havde tilbud på Odder-vogne i model 09, fordi de udgår. Så der slog vi til. Men ellers har jeg INTET købt.
Knus Svenne 17 + 5

Anmeld

3. december 2009

Bare mig..

Jeg er 17+0 idag, og jeg har en masse tøj, som jeg har arvet. Så tøj mangler vi ikke helt vildt, der mangler dog lidt, alligevel. d. 10 dec får vi kønnet (forhåbentlig) og derefter går jeg amok med indkøb.
Egentlig er jeg mere til at vente med meget af det til den er født, men jeg står i den situation, at jeg skal op til eksamener der når jeg er sat til i maj, og så er der jo ellers eksamener i juni også. Så så skal jeg ikke stresse over det der også. Synes det er nok at få eksamen og fødsel til at gå op i en højere enhed
Så jeg begynder d 10 dec, 18+0 der

Anmeld

4. december 2009

Rie-mor

Jeg er i 19+2 og har intet købt endnu..

Vi bor i lejlighed lige nu men skal bygge hus til foråret. Så her er i forvejen fyldt hist og her med bla. have møbler og gæsteseng, som blev købt på sommerudsalg

Men nu hvor vi har fået kønnet at vide (en lille pige) kan det være vi så småt løbende begynder eller når der kommer gode tilbud..  

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

For tidligt, tydeligvis

Rosa - ventede sig en pige i 2 måneder indtil MDscanningen viste at det faktisk var en dreng...

Anmeld

5. december 2009

frk andreasen

Rosa skriver:

For tidligt, tydeligvis

Rosa - ventede sig en pige i 2 måneder indtil MDscanningen viste at det faktisk var en dreng...

gud det havde jeg slet ikke læst.. jamen tillykke med den lille dreng.

knus tanja 24+6

Anmeld

5. december 2009

hc=k

Jeg købte vist nogle bodyer efter nf, men kunne ikke rigtig forholde mig til det dengang, da jeg så viste at det var en dreng købte jeg lidt i lyseblå og så ellers fik jeg bare i sækkevis . Barnevogn, seng og alt det der købte jeg efter md ( havde dog fundet barnevognen laaaaaang tid inden) jeg synes man skal gøre lige det man gerne vil.

Anmeld

5. december 2009

malou

Malene84 skriver:

Hmm jeg er nok lidt underlig i forhol til så mange andre - men har seriøst samlet lidt hist og her i 3 år  hahaha. Jeg er første gangs-gravid nu og er kun i 16. uge - men har allerede pænt meget tøj.

Min veninde arbejde i en børnetøjsforretning - så hver gang der var tilbud og andet shoppede vi til vores fremtidige børn. haha.

Men nu når jeg så er blevet gravid - har jeg intet købt!!! Venter til vi ved hvad køn det bliver - og så skal der gåes amok igen

Jeg arbejdede i min søsters butikker i 5 år... så tro mig... griner jeg havde samlet meget allerede inden jeg havde fundet Dennis Altså Victor´s far.... sgu svært at styre sig når man går i det hver eneste dag...- så jo tak, vi drukner i tøj herhjemme... helt op til 4 år...

knus malou

Anmeld

5. december 2009

Findusinde

Vi købte en bamse da jeg fandt ud af at jeg var gravid.. Og købte lidt tøj efter NF.. Og derefter købte jeg lidt hist og pist.. De "store" ting som barnevogn seng osv, blev købt efter MD.. Da vi ikke vidste kønnet blev der købt ret meget neutralt tøj.. Men da lille Laura var på vej hjem sammen med mor her, blev der brændt 1400 af på lyserødt tøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.