Gavekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2009

Tro på dig selv.

Valle81 skriver:

Hejsa,

Er af samme holdning som dig omkring gavekort. Med mindre de ønsker sig det vil jeg aldrig give det:0)

Synes ikke det er upersonligt at ønske sig gavekort, synes det er en god ide, isæt hvis man ønsker sig en stor ting. Så er det bedre at få en masse gavekort af små beløb som man kan købe det man ønsker sig, istedet for en masse gaver, som man egentligt ikke ønsker sig.

Jeg ønsker mig også tit gavekort fx til matas, da jeg har ønsker mig en pudder der er ret dyr og som jeg ved ingen måske lige vil købe, men måske jeg af forskellige får gavekort nok tikl at købe lige den pudder:0)

Så gavekort er ok, hvis det er det man ønsker sig:0)

ja sådan tænker jeg jo også.

Man har mange ønsker, men når man godt selv ved, at ens øsnker ligger i den dyre ende som f.eks støvler, så synes jeg også det rigtigt dejligt med gavekort til f.eks sko til en bestemt forretning. Så kan man netop, som du siger fået til det, man ønsker sig og ikke alt muligt andet, man ikke øsnker sig, da man så af flere måske ville få gavekort til samme forretning. Synes menlig også gavekort er en god ide, når det er til større ting og dyre ting, som man ved folk ikke køber.

Så er helt enig med dig omkring det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Mira0911

Susanne27 skriver:

Hej allesammen her inden..

Jeg kun godt tænke og jeres mening om, at give gavekort i julegave???

Jeg er selv personligt af den holdning, at jeg aldrig ville give gavekort, hvis ikke det fremgår af ønskesedlen, men fremgår det der imod af ønskeseddelen, så giver jeg det gerne.

Nogen synes, det er så upersonligt, men det synes, jeg bestemt ikke det er, hvis det noget person virkelig ønsker sig.. Jeg har f.eks kun ene af gavekorte på min ønskeseddel i år til forskellige butikker, da jeg ikke præsis ved, og er så vanskelig med tøj,sko og smykker og sådan, at jeg vælger, at gøre det sådan.

For mig handler det om, at opfylde et ønske....

Men er det upersonligt, at jeg har valgt det sådan???

Kom med jeres mening...

Susanne Christensen

Mor til Tiffany på 7 år og Silje på 9 mdr....

Jeg elsker gavekort... Og har da slet ikke noget imod at få det i julegave....

Jeg har selv ønsket mig gavekort i år, og ved jeg får det...

Jeg synes ikke der er noget galt i at give gavekort i Julegave...

Anmeld

3. december 2009

Kaufie

Susanne27 skriver:

Ja nemlig, og derfor tror jeg også mange ikke bryder sig om det. Men nu det jo ikke beløbet, man skal kigge på, men tanke i, at vedkommet, har lagt energi, at bruge sin tid på, og finde den forretning, hvor til man netop ønsker sig gavekorte til

Enig med dig

Jeg synes så netop man viser, at man ikke har brugt tid og energi på at finde en gave, men blot har løbet ind i nærmeste matas og gået direkte til ekspedienten.

Men når der er tale om gavekort til oplevelser er vi også ude i noget helt andet.

Anmeld

3. december 2009

vatten

Kaufie skriver:

Jeg synes så netop man viser, at man ikke har brugt tid og energi på at finde en gave, men blot har løbet ind i nærmeste matas og gået direkte til ekspedienten.

Men når der er tale om gavekort til oplevelser er vi også ude i noget helt andet.

Så er det vel altid sådan, hvis man køber gaver, der står på ønskesedlen?

Om man render ind i Matas og beder om et gavekort eller om man render i Matas og beder om den ønskede Gucci parfume pænt pakket ind, kan jo komme ud på et- i hvert fald i mine øjne.  

Anmeld

3. december 2009

Kaufie

vatten skriver:

Så er det vel altid sådan, hvis man køber gaver, der står på ønskesedlen?

Om man render ind i Matas og beder om et gavekort eller om man render i Matas og beder om den ønskede Gucci parfume pænt pakket ind, kan jo komme ud på et- i hvert fald i mine øjne.  

Det kan du have ret i.

Jeg er heller ikke den store fan af ønskesedler - og bliver tit mest glad for de gaver, der ikke stod på min ultrakorte liste.

Men de gør det selvfølgelig noget nemmere - og når man har mange gaver, der skal købes på kort tid, så kigger jeg da også selv på listerne som folk har det med at sende uopfordret.

Anmeld

3. december 2009

Lone Jakobsen

jeg synes nok lidt det er den nemme løsning med gavekort.

jeg bruger det hvis jeg ved at folk virkelig ønsker sig det....men jeg vil hellere give en "rigtig" gave.

jeg har selv gavekort på min ønskeseddel i år.....fordi jeg bare er så dårlig til at......tja..forkæle mig og min mand....så jeg ønsker mig brændende gavekort til oplevelser.

Anmeld

3. december 2009

mor_sabina

Dorte W. skriver:

Den er svær, jeg synes måske ikke altid det er så personligt...og DOG.

Vi giver svigermekanikken et biografgavekort og en smartbox til en god frokost, da de virkelig nyder at date, men ikke altid får taget sig sammen.

Derfor mener jeg absolut at det bliver en personlig gave, når man "arrangere" en date for dem i gavekortformat

Hov hvor er det der smartbox fra?

Anmeld

3. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg giver og modtager gerne gavekort som julegave. Mit mål med julegverne er at give folk noget som gør dem rigtig glade og viser dem at jeg har lyst til at forkæle dem - og hvis jeg er i tvivl om hvad der ville gøre dem mest glade så er et gavekort en fin løsning  

/Rosa - som er for høflig til at bytte gaver og derfor ofte har haft ting liggende / på som ikke var "mig" fordi jeg ikke ville såre folk eller virke utaknemlig...

Anmeld

3. december 2009

Munder

Hov hvor er det der smartbox fra?

Her:

http://www.smartbox.dk/Default.aspx

Anmeld

3. december 2009

mor_sabina

Dorte W. skriver:

Her:

http://www.smartbox.dk/Default.aspx

Tak Men kan se det er billigere på www.kvickly.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.