Gavekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. december 2009

Tro på dig selv.

Hej allesammen her inden..

Jeg kun godt tænke og jeres mening om, at give gavekort i julegave???

Jeg er selv personligt af den holdning, at jeg aldrig ville give gavekort, hvis ikke det fremgår af ønskesedlen, men fremgår det der imod af ønskeseddelen, så giver jeg det gerne.

Nogen synes, det er så upersonligt, men det synes, jeg bestemt ikke det er, hvis det noget person virkelig ønsker sig.. Jeg har f.eks kun ene af gavekorte på min ønskeseddel i år til forskellige butikker, da jeg ikke præsis ved, og er så vanskelig med tøj,sko og smykker og sådan, at jeg vælger, at gøre det sådan.

For mig handler det om, at opfylde et ønske....

Men er det upersonligt, at jeg har valgt det sådan???

Kom med jeres mening...

Susanne Christensen

Mor til Tiffany på 7 år og Silje på 9 mdr....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

Valle81

Susanne27 skriver:

Jeg er selv personligt af den holdning, at jeg aldrig ville give gavekort, hvis ikke det fremgår af ønskesedlen, men fremgår det der imod af ønskeseddelen, så giver jeg det gerne.

Nogen synes, det er så upersonligt, men det synes bestemt ikke det er, hvis det noget person ønsker sig.. Jeg har f.eks kun ene gavekorte på min ønskeseddel i år til forskellige butikker, da jeg ikke præsis ved og er så vanskelig med tøj,sko og smykker og sådan, at jeg vælger, at gøre det sådan.

Kom med jeres mening...

Susanne Christensen

Hejsa,

Er af samme holdning som dig omkring gavekort. Med mindre de ønsker sig det vil jeg aldrig give det:0)

Synes ikke det er upersonligt at ønske sig gavekort, synes det er en god ide, isæt hvis man ønsker sig en stor ting. Så er det bedre at få en masse gavekort af små beløb som man kan købe det man ønsker sig, istedet for en masse gaver, som man egentligt ikke ønsker sig.

Jeg ønsker mig også tit gavekort fx til matas, da jeg har ønsker mig en pudder der er ret dyr og som jeg ved ingen måske lige vil købe, men måske jeg af forskellige får gavekort nok tikl at købe lige den pudder:0)

Så gavekort er ok, hvis det er det man ønsker sig:0)

Anmeld

3. december 2009

mor_sabina

Susanne27 skriver:

Nogen synes, det er så upersonligt, men det synes, jeg bestemt ikke det er, hvis det noget person virkelig ønsker sig.. Jeg har f.eks kun ene af gavekorte på min ønskeseddel i år til forskellige butikker, da jeg ikke præsis ved, og er så vanskelig med tøj,sko og smykker og sådan, at jeg vælger, at gøre det sådan.

For mig handler det om, at opfylde et ønske....

Kom med jeres mening...

Susanne Christensen

Jeg har det på samme måde hvis det er gavekort til matas, imerco og magasin. Men i år har vi valgt at give to af vores forældre gavekort på weekendophold og det er for mig mere personligt.

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

Jeg giver altid gaver og ikke gavekort, men en gave fungerer jo fuldstændig som et gavekort, det repræsenterer en værdi og modtager kan bare gå ned og købe noget andet hvis jeg ikke har købt det rigtige...

Jeg synes bare det er vildt kedeligt at give...

Knus Eva.

Anmeld

3. december 2009

Ranarupta

Jeg synes, at det er helt i orden at give gavekort, hvis folk ønsker sig det.

Min kæreste synes også, at det er vildt kedeligt, men for mig handler det om, at give en gave, jeg ved, bliver godt modtaget. Og det må den jo gøre, hvis folk ønsker sig det.

Jeg har i enkelte tilfælde givet gavekort uden at det stod på ønskesedlen. Fx. til min onkel, der aldrig ønsker sig noget (jo, sokker, og hvor festligt er det lige flere år i træk og som de eneste gaver juleaften?) - han fik gavekort til Bauhaus - han er stor gør-det-selv-mand og kunne sagtens bruge det.

Anmeld

3. december 2009

vatten

Jeg synes det er fint at give gavekort- og få dem. Jeg bliver ikke skuffet og synes det er en upersonlig gave, selvom det måskeikke stod på min ønskeseddel. Det eneste minus ved gavekort er, at kan se beløbet

Anmeld

3. december 2009

Kaufie

Jeg vil ikke selv give gavekort - har kun gjort det som nødløsning, da alt andet glippede og jeg SLET IKKE ville give penge.

For mig går gavebytteri ikke ud på at bytte værdier - som penge og gavekort jo er - men om at finde frem til den helt rigtige gave til den specifikke person. Det kan så godt være man rammer forkert, men for mig er tanken bag gaven mere vigtig end selve gaven.

Hvis man aftaler at give gaver for ca 300 kr - og man så bytter gavekort til Matas på det beløb, ja, så kan man jo ligeså godt lade være med at spilde indpakningspapir, men istedet aftale at tage en dag i matas sammen.

Anmeld

3. december 2009

Munder

Den er svær, jeg synes måske ikke altid det er så personligt...og DOG.

Vi giver svigermekanikken et biografgavekort og en smartbox til en god frokost, da de virkelig nyder at date, men ikke altid får taget sig sammen.

Derfor mener jeg absolut at det bliver en personlig gave, når man "arrangere" en date for dem i gavekortformat

Anmeld

3. december 2009

Tro på dig selv.

Dorte W. skriver:

Den er svær, jeg synes måske ikke altid det er så personligt...og DOG.

Vi giver svigermekanikken et biografgavekort og en smartbox til en god frokost, da de virkelig nyder at date, men ikke altid får taget sig sammen.

Derfor mener jeg absolut at det bliver en personlig gave, når man "arrangere" en date for dem i gavekortformat

Der vil jeg give dig helt ret.... Rigtigt god ide....

Anmeld

3. december 2009

Tro på dig selv.

vatten skriver:

Jeg synes det er fint at give gavekort- og få dem. Jeg bliver ikke skuffet og synes det er en upersonlig gave, selvom det måskeikke stod på min ønskeseddel. Det eneste minus ved gavekort er, at kan se beløbet

Ja nemlig, og derfor tror jeg også mange ikke bryder sig om det. Men nu det jo ikke beløbet, man skal kigge på, men tanke i, at vedkommet, har lagt energi, at bruge sin tid på, og finde den forretning, hvor til man netop ønsker sig gavekorte til

Enig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.