[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
Tak Trine hvor er du sød... Det er faktisk rigtig hyggeligt og jeg lære de andre børn rigtig godt at kende på en anden måde.... Jeg starter jo først op 1 maj med arbejde igen, så jeg kan jo lige så godt hygge med dem her hjemme...
I dag er det Milles veninde der er her (Sfo'en er jo også for de store førskole børn, og de har jo også lukket) Mikkels veninde og Mikkel kommer hjem her kvart over 1 så det er "kun" 5 børn i dag... :)
Knus Pia, som lige har lovet at bage chokolade kage - nogen der gemmer på en sund en af slagsen så jeg måske kunne smage ellers må jeg bage den jeg selv har - som jeg så bare skal holde fingrene fra :S
KNUS[/citat]
Sådan er det at have mange børn....og jeg synes jo især med de store, at det er rart at have hjemmet åbent for dem, så man lige følger lidt med i hvem og hvordan.
Men nu er de jo også så store at det faktisk er nemmere de har en med hjem....
Knus Eva..som også selv kommer fra et hjem hvor vi altid var, fordi vi måtte...:)[/citat]
Ja sådan har jeg det også er glad for jeg får set dem sammen på en anden måde og er glad for jeg får set hvem mine børn omgåes med... her er vores hjem også ALTID åbent... der er altid 1 elller 2 legekammerater, selvfølgelig er der dage hvor moren her ikke gider se på andre end sin egen familie og nyde en stille og rolig søndag i ingen ting og lave ingen ting... ;)
Knus Pia....
Anmeld