Helt vild mærkelig oplevelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2008

SaNiNa

Fy for dyffer... Jeg vil helt sikkert osse spring op (nok osse gennem loftet) og så bare skrige...

Kunne det tænkes at det er en "rander" fra et nærliggende plejecenter for de kan gå ret hurtig selvom man ikke lige tror det...

Du har lige givet mig en grund mere til hvorfor vores dører altid er låst (de smækker)
låser mig så bare tit ude men put så får alle andre et godt grim når jeg går i nattøj op ad vejen til min kærestes forældre efter en ekstra nøgle...

håber du/i har fået hende ud af hovederne...

Sanne(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2008

Pia.

Tak for alle jeres søde svar jeg har mere eller mindre glemt det, men jeg låser stadig døren med tanken om hvor hurtigt folk bare lige pludselig kan gå ind af den... 8( Min ældste søn har det lidt mærkeligt med det, at hun bare gik ind, men han kunne jo også mærke på mig at situationen ikke var okay... :(
De savnede ingen gamle damer i nyhederne i aftes (men de skal selvfølgelig også lige opdage de mangler en *GG* ;))

Men igen tak for jeres søde svar....

(H)

Anmeld

23. april 2008

Tullebobs

Hej søde Pia

Ej sikke da noget, det må virkelig have været møgubehageligt. Og nej hvor er det osse synd for den forvirrede gamle dame, mon ikke der er nogen der skulle se efter hende, som har svigtet fælt?

Jeg håber aldrig at det sker igen... Og jeg håber, at børnene glemmer det hurtigt, de små staklinger...

krammer fra Trine

Anmeld

23. april 2008

Pia.

Tullebobs skriver:

Hej søde Pia

Ej sikke da noget, det må virkelig have været møgubehageligt. Og nej hvor er det osse synd for den forvirrede gamle dame, mon ikke der er nogen der skulle se efter hende, som har svigtet fælt?

Jeg håber aldrig at det sker igen... Og jeg håber, at børnene glemmer det hurtigt, de små staklinger...

krammer fra Trine

Tak Tulle-trine ;).... ja det var en mærkelig oplevelse.... Fik lige snakket med Mikkel og Rikke hans veninde her til morgen og de lavede lidt fis med det nu, så håber de glemmer det hurtigt...

Knus Pia - som har åbnet sit hjem som sfo under strejken ;) både morgen og eftermiddag...

Anmeld

23. april 2008

Munder

Hej Pia

Sikke en spookey oplevelse. Det giver stof til eftertanke, hvor nemt det er for fremmede at komme ind i vores hjem.

Super med en lille privat sfo:D ....du tager vel ikke også smållinger på 1½ :P, vores institution er nemlig også ramt af strejken;)

Ha en dejlig solskinsdag!
(H) Dorte

Anmeld

23. april 2008

Pia.

Dorte W. skriver:

Hej Pia

Sikke en spookey oplevelse. Det giver stof til eftertanke, hvor nemt det er for fremmede at komme ind i vores hjem.

Super med en lille privat sfo:D ....du tager vel ikke også smållinger på 1½ :P, vores institution er nemlig også ramt af strejken;)

Ha en dejlig solskinsdag!
(H) Dorte

Du kommer bare Dorte... et barn fra eller til det betyder ingen ting :)....

Ja man tænker virkelig sit efter sådan en oplevelse...
Også dejlig solskinsdag til dig, læste lige det blev op til 18 gr. i morgen....
Knus Pia(H)

Anmeld

23. april 2008

Munder

Super, jeg smider hende bare på toget sydpå:P:P:P (puha, det kunne jeg da slet ikke gøre)

Super med vejret i morgen, for jeg satser på at tage en fridag:D:D:D

(H) Dorte

Anmeld

23. april 2008

Pia.

jeg tager i mod hende på stationen ;)... nej puha, det var der nok ingen der kunne finde på...- håber jeg da ikke...:S

Håber du får en skøn fridag i morgen i det super dejlige vejr... tror desværre de lover regn til weekenden... det er da bare typsik... :( håber de igen tager fejl...

(H) - fra Pia.

Anmeld

23. april 2008

Tullebobs

PiaR skriver:

Tullebobs skriver:

Hej søde Pia

krammer fra Trine

Tak Tulle-trine ;).... ja det var en mærkelig oplevelse.... Fik lige snakket med Mikkel og Rikke hans veninde her til morgen og de lavede lidt fis med det nu, så håber de glemmer det hurtigt...

Knus Pia - som har åbnet sit hjem som sfo under strejken ;) både morgen og eftermiddag...

Lyder hyggeligt med din egen private sfo, når bare de gamle damer bliver væk:)) Fedt for de andre forældre, at der er en som dig i deres nærhed, heldige dem!

Kram

Anmeld

23. april 2008

Pia.

Tak Trine hvor er du sød... Det er faktisk rigtig hyggeligt og jeg lære de andre børn rigtig godt at kende på en anden måde.... Jeg starter jo først op 1 maj med arbejde igen, så jeg kan jo lige så godt hygge med dem her hjemme... I dag er det Milles veninde der er her (Sfo'en er jo også for de store førskole børn, og de har jo også lukket) Mikkels veninde og Mikkel kommer hjem her kvart over 1 så det er "kun" 5 børn i dag... :) Knus Pia, som lige har lovet at bage chokolade kage - nogen der gemmer på en sund en af slagsen så jeg måske kunne smage ellers må jeg bage den jeg selv har - som jeg så bare skal holde fingrene fra :S KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.