Helt vild mærkelig oplevelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. april 2008

Pia.

....Der hyllede mig helt ud af den da det stod på, men lige nu har fået mig til at blive enormt bekymret...:S

I dag da vi sidder i køkkent (Mikkel, Mikkels veninde, Mille, Mads og jeg) står der lige pludselig en gammel dame (meget nydelig) midt i min stue - tro mig når jeg siger jeg fløj op af stolen, med tanken om alt muligt mærkeligt og sagde til børnene i bliver DER.

Jeg starter med at sige til hende om jeg kan hjælpe hende med noget? der svare hun mig ikke, så siger jeg lidt højere (anede jo ikke om hun var halv døv?) tror du er gået forkert... så siger hun, hej ved du om Birger er død? Nej det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, jeg kender ikke Birger, så spørg jeg hende hvor hun kommer fra og hun siger en ødegård i Sverige og jeg siger, jamen jeg mener nu, hvor bor du henne og hun siger min mand holder her ude... Hmmm !!!! så siger jeg igen at jeg desværre ikke kan hjælpe hende med hendes spørgsmål men at jeg meget gerne vil hjælpe hende ud, hun er meget dårligt gående..
så tager hun (hårdt) fat i min hånd 8( - godt være det er en gammel dame, men det var møg ubehageligt - så siger hun, er naboen død? og her til kan jeg svare at den ældre mand der boede inden ved siden af gik bort for ca. 3 uger siden (aner ikke om han hedder Birger da han altid kun er blevet kaldt ved efternavn)

Så snakker hun ellers bare om lidt forskelligt, et julekort hun havde fået og at hun havde fået det af hans kone (altså Birgers kone) og nu skulle hun finde hende... så spørg jeg til Birgers efternavn og hun mener så han hedder det jeg nævner og jeg hjælper hende så ind til naboen - naboen er lige så senil demens som jeg følte hun var men hvad pokker skulle jeg gøre...

Jeg så aldrig nogen mand ude på vejen men hun ender inde hos naboen og går kort tid efter der fra alene... Nu tænker jeg, hvad pokker skulle jeg havde gjort - ringet til Politiet ??? ja det var nu nok det der havde været det bedste så damen kunne komme helt hjem... men jeg må ærligt indrømme jeg tænkte slet ikke da det stod på... har arbejdet med Senil demente og ved at de meget pludselig skifter humør og jeg frygtede bare lidt for hvad hun kunne finde på når jeg havde 4 børn bag mig....

Nå sikke en mærkelig tirsdag eftermiddag.....

Knus Pia, som håber damen er kommet godt hjem....:S Nu kan jeg selvfølgelig ikke slå hende ud af hovedet, og håber ikke de efterlyser en gammel dame i nyhederne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2008

Honningblomst

Jeg havde gjort det samme, Pia...og øv hvor jeg HADER når folk bare går ind i mit hus...øv...har altid hoveddøren låst og så bruge vi baggangen, for jeg kan ikke ha' det og hernede på plutten er det desværre ret normalt at entre andres hjem.8( Ud af dine tanker må hun, du handlede rigtigt, synes jeg... Knus Eva...

Anmeld

22. april 2008

Pia.

TAK EVA(L) det var lige det jeg havde brug for at høre.... tak tak tak.... for pokker jeg var bange.... og børnene kunne godt mærke det på mig, for de var helt utilpasse bagefter.... Mikkel har lige tjekket at døren er låst.... var sgu helt bange for hun skulle komme tilbage...8(

(H)

Anmeld

22. april 2008

Honningblomst

Kan SÅ GODT følge dig og ikke mindst børnene...Mikkel er jo en lille følelses-radar ligesom jeppe...de observerer og mærker bare ALt..
Knus og lås du bare døren..

Anmeld

22. april 2008

Pia.

Døren er låst... Jim blev også helt mærkelig da jeg fortalte ham det... har du låst sagde han...

Jeg er mere chokket over hvor nemt det er for folk bare at gå ind i mit hjem, grim tanke....

Anmeld

22. april 2008

Doktor Doolittle

Puha hvor klamt Pia, det løb mig koldt ned ad ryggen da jeg læste om damen i din stue 8( Jeg ville selv være blevet mega chokeret og forstår godt din dør nu er låst. Håber ikke noget lignende gentager sig for dig nogensinde.
(H) fra Tina til dig og dine dejlige unger

Anmeld

22. april 2008

Pia.

Doktor Doolittle skriver:

Puha hvor klamt Pia, det løb mig koldt ned ad ryggen da jeg læste om damen i din stue 8( Jeg ville selv være blevet mega chokeret og forstår godt din dør nu er låst. Håber ikke noget lignende gentager sig for dig nogensinde.
(H) fra Tina til dig og dine dejlige unger

Tak sødeste Tina hvor er du sød, er så rart I kan fortælle mig at jeg gjorde det rigtige... det var en meget mærkelig oplevelse og den er svær at få ud af hovedet igen....

KNUS tilbage til dig Tina og dine skønne unger(L)

Anmeld

22. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg tror også jeg ville få et kæmpe chock 8(

Men sig mig.....har du ikke en Balder til at passe på? Min Balder ville gå helt agurk inden hun ville nå tre skridt ind i huset - gudskelov

Anmeld

22. april 2008

Pia.

Jeanne skriver:

Jeg tror også jeg ville få et kæmpe chock 8(

Men sig mig.....har du ikke en Balder til at passe på? Min Balder ville gå helt agurk inden hun ville nå tre skridt ind i huset - gudskelov

Jo både en Nanna og Balder som passer godt på os, men meget pudsigt havde jeg lige smidt dem i haven på den anden side, fordi ungerne hyggede med Is og Balder blev ved at tikke, så jeg smed dem i haven men på modsatte side af huset... jeg tør faktisk ikke tænk på hvad der kunne havde været sket hvis Balder havde væltet hende om kuld... men lige nu ligger de begge to nede foran mine fødder så nu kan gamle damer bare komme an...

Lidt sjovt du spørg om det her for det var det første både min mor, søster og Jim sagde - hvor var Balder ;)

Anmeld

22. april 2008

Mathilde

Puh en ubehagelig situation8( Jeg ville bestemt også blive utryk ved situationen og ville nok have handlet på samme måde som dig...
Godt Jim er hjemme hos jer nu:)

Håber du kan få hende ud af hovedet og føle dig tryk igen.

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.