1. gu :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

linemus

Slap af så godt du kan, så du ikke spænder. Tænk på noget andet. Træk vejret dybt i stedet for at holde det, for så spænder du.

Line - der med 3. grav. vist har vænnet sig så meget til det, som man nu kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Jakobs mor

Mit bedste råd må være, at tage en lang trøje eller andet på, der dækker lidt. Og så husk, at den der laver undersøgelsen har gjort det tusinde gange før. Dit indlæg fik mig til at tænke på, hvor garvet man bliver med årene og efter 5 år i behandling for barnløshed. Jordmoderen til min NF nævnte faktisk, at hun tydeligt kunne se forskel på, hvem der har været i behandling og hvem der ikke har, for "vi" har glemt alt om generthed og blufærdighed hvad GU´ere angår. Og hun har fuldstændigt ret.

Held og lykke med det...det tager heldigvis kun et splitsekund

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

Tak for svaret 

Ja jeg vil prøve at slappe så meget af som muligt.

Det jo deres arbejde, så hvorfor skulle min være mere interresant 

tak for svarende piger, det er afslappende 

Kamilla 6+3

Anmeld

1. december 2009

MM1987

Hej...

Det værste ved undersøgelsen er den måde man ligger på, hvis man slapper af gør det ikke ondt...

De første par gange valgte jeg at have en veninde med, det syntes jeg gjorde at det ikke var så anspændt...

Men som de andre skriver dybe indåndinger og ja så er det hurtigt overstået...

Jeg har efterhånden været til et par stykker, og synes faktisk ikke det er så slemt, men vender mig aldrig til at ligge på den måde..

Held og lykke med det, og ja det vigtigste er at slappe af...

MVH

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

MimseMajse skriver:

Hej...

Det værste ved undersøgelsen er den måde man ligger på, hvis man slapper af gør det ikke ondt...

De første par gange valgte jeg at have en veninde med, det syntes jeg gjorde at det ikke var så anspændt...

Men som de andre skriver dybe indåndinger og ja så er det hurtigt overstået...

Jeg har efterhånden været til et par stykker, og synes faktisk ikke det er så slemt, men vender mig aldrig til at ligge på den måde..

Held og lykke med det, og ja det vigtigste er at slappe af...

MVH

Ja så må jeg finde smidigheden frem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.