1. gu :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

SHERO

Jeg var også til min første i forbindelse med graviditeten, det bedste råd jeg fik fra min veninde var at tage lange strømper på, og en lang undertrøje eller kjole... så føler man sig ikke så "nøgen", og fik i hvert fald mig til at slappe mere af... eller så meget som det er muligt i sådan en uvant situation...

Har stadig kun haft den ene, troede man skulle flere gange i løbet af graviditeten, men åbenbart ikke... :-S 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Misjelle

Gamiil skriver:

Hej Piger. 

Jeg står og skal meget snart til min første Gu. 

Jeg er så ekstrem nervøs, og bare tanken kan få mig til at ryste. 

Kender i nogen trick/s til afslapning under selve undersøgelsen? 

kamilla 6+3

Jeg synes det var hurtigt overstået, men tricks til at slappe af kan jeg desværre ikke hjælpe med, da jeg selv bliver fuldstændig anspændt 

.

Håber det kommer til at gå nemt

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

Tvilling skriver:

Ja når nu du er gravid... Kan du lige så godt vende dig til det.... Hvis nogen altså kan det... Jeg kan ikke, men det er jo noget der følger med den fantastiske ting at bærer et barn

Held og lykke,, Tvilling

Ser frem til den første undersøgelse er overstået 

Og glæder mig helt vildt til NF, kan slet slet ikke vendte. 

Hvornår er det man foretager NF scanningen? 

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

Gamiil skriver:

Ser frem til den første undersøgelse er overstået 

Og glæder mig helt vildt til NF, kan slet slet ikke vendte. 

Hvornår er det man foretager NF scanningen? 

På min indkaldelse står der den udføres i perioden 11+0 til 13+6. Jeg skal have min på torsdag.... uuuuuuu så spændt Hvor jeg er 12+4

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

Tvilling skriver:

På min indkaldelse står der den udføres i perioden 11+0 til 13+6. Jeg skal have min på torsdag.... uuuuuuu så spændt Hvor jeg er 12+4

Uhh hvor spændende!! 

Der kommer lige nogen krydsede fingre, kom endelig med en opdatering 

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

Tullen85 skriver:

Jeg var også til min første i forbindelse med graviditeten, det bedste råd jeg fik fra min veninde var at tage lange strømper på, og en lang undertrøje eller kjole... så føler man sig ikke så "nøgen", og fik i hvert fald mig til at slappe mere af... eller så meget som det er muligt i sådan en uvant situation...

Har stadig kun haft den ene, troede man skulle flere gange i løbet af graviditeten, men åbenbart ikke... :-S 

Jeg troede også man skulle til flere end 1 tjek. 

Men hold da kæft jeg er et nervevrag ligenu 

Anmeld

1. december 2009

Tvilling

tak tak... Det kan du sørme tro...Men den er først kl. 20.30 om aftenen. ,

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

Tvilling skriver:

tak tak... Det kan du sørme tro...Men den er først kl. 20.30 om aftenen. ,

Det bliver en laaaaaaaaaaaang dag 

Anmeld

1. december 2009

SHERO

Gamiil skriver:

Jeg troede også man skulle til flere end 1 tjek. 

Men hold da kæft jeg er et nervevrag ligenu 

Kan også godt være man skal det nogen steder, men åbenbart ikke ved min læge... og den undersøgelse jeg fik var egentlig ret spontan, troede ikke jeg skulle have den før 1. læge besøg, men fik den da jeg var oppe og få taget gravidtetstesten, så hun mærkede bare lige og testede for klamydia... Så nåede heldigvis ikke at blive nervøs... :-D

Anmeld

1. december 2009

FrkLarsen

Tullen85 skriver:

Kan også godt være man skal det nogen steder, men åbenbart ikke ved min læge... og den undersøgelse jeg fik var egentlig ret spontan, troede ikke jeg skulle have den før 1. læge besøg, men fik den da jeg var oppe og få taget gravidtetstesten, så hun mærkede bare lige og testede for klamydia... Så nåede heldigvis ikke at blive nervøs... :-D

Jeg foretrækker også en spontan, så når nerverne da ikke udenpå tøjet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.