Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Jeg står og skal meget snart til min første Gu.
Jeg er så ekstrem nervøs, og bare tanken kan få mig til at ryste.
Kender i nogen trick/s til afslapning under selve undersøgelsen?
kamilla 6+3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Må jeg spørge hvad gu er???
Gynækologisk undersøgelse
Jeg vrøvler.... Holder min mund.. Har sovet for meget...
Hvis du mener gyn-undersøgelse, må jeg så sprøge hvorfor du skal have sådan en? Det er da ikke noget lægen plejer at lave.
MoarJ skriver: Det er Graviditets undersøgelse eller gynologisk
Det er Graviditets undersøgelse eller gynologisk
Som jeg kalder det, Undervognsbehandling... Det kan det også være...
Jeanne skriver: Hvis du mener gyn-undersøgelse, må jeg så sprøge hvorfor du skal have sådan en? Det er da ikke noget lægen plejer at lave.
Jeg er gravid i 7 uge.
Har snakket med lægen og hun vil sende mig videre til en gyn efter 1. lægebesøg her på mandag.
Gamiil skriver: Jeg er gravid i 7 uge. Har snakket med lægen og hun vil sende mig videre til en gyn efter 1. lægebesøg her på mandag.
ok. Bare tag en dyb indåndning og pust stille ud. Hvis du bare slapper af er det hurtigt overstået
Jeanne skriver: ok. Bare tag en dyb indåndning og pust stille ud. Hvis du bare slapper af er det hurtigt overstået
Ja det vil jeg så prøve.
Har det skiiisme ikke godt med at ligge med de ædlere dele fremme, men altså, hvem har det
Ja når nu du er gravid... Kan du lige så godt vende dig til det.... Hvis nogen altså kan det... Jeg kan ikke, men det er jo noget der følger med den fantastiske ting at bærer et barn
Held og lykke,, Tvilling
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128