Verdens bedste lyd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Maise

dorthemus skriver:

Så har jeg været til første jordmoderbesøg på Frederiksberg Hospital og det gik super godt

Selvom jeg skal føde på Riget skal jeg fortsætte med at gå til jordmoder på FH og det er jeg tilfreds med for hvor var hun bare en sød og varm person og jeg fik svar på en masse spørgsmål (selvom jeg selvfølgelig også glemte nogle) og jeg føler mig i gode hænder 

Da hun lyttede til min mave hørte jeg for første gang det lille  banke derudaf som et lille lokomotiv....hold da op!! jeg var helt uforberedt på min reaktion som bare kom med det samme...jeg græd! Det var så STORT...meget større end at se den bevæge sig på skærmen for snart to uger siden. På en måde var dette en langt større vidnesbyrd på at jeg har sgu´ et lille bitte levende menneske i min mave...MIN BABY

Jordmoderen sagde, at hjertelyden var fin og regelmæssig og så kan man jo ikke være andet end glad, stolt...og lettet!

Det har været en dejlig dag

Knus

Dorthe

FANTASTISK- får bare helt tårer i øjnene når jeg læser dit indlæg.

Tænker hvornår du smider mavebilleder ind - er bare drøn nysgerrig. medmindre du er nærrig med dem Ok ikke alle der har lyst til det.

Har fuldt dig fra før du blev gravid, så det er bare super spændende og glædeligt at følge dig.

Held og lykke med det hele. Glæd dig til MD scanningen

kh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

dorthemus

Maise skriver:

FANTASTISK- får bare helt tårer i øjnene når jeg læser dit indlæg.

Tænker hvornår du smider mavebilleder ind - er bare drøn nysgerrig. medmindre du er nærrig med dem Ok ikke alle der har lyst til det.

Har fuldt dig fra før du blev gravid, så det er bare super spændende og glædeligt at følge dig.

Held og lykke med det hele. Glæd dig til MD scanningen

kh Maise

TAK hvor er du sød!

Jeg må også knibe mig selv i armen nogle gange fordi jeg ikke kan forstå at jeg skulle være så heldig at blive gravid så hurtigt!

Jeg ville hjertens gerne smide mavebilleder ind men kan ikke finde ud af det  og har kun en mobiltelefon - må finde én med et ordentligt kamera.

Jeg har fået en fin rund mave - og mange spørger om jeg er sikker på, at der kun er én derinde  Men jeg har også bulet ud siden 9. uge

Kram

Dorthe

Anmeld

5. december 2009

dorthemus

benthe :-) skriver:

nå hvor god at høre søde
benthe

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.