Verdens bedste lyd ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. december 2009

dorthemus

Så har jeg været til første jordmoderbesøg på Frederiksberg Hospital og det gik super godt

Selvom jeg skal føde på Riget skal jeg fortsætte med at gå til jordmoder på FH og det er jeg tilfreds med for hvor var hun bare en sød og varm person og jeg fik svar på en masse spørgsmål (selvom jeg selvfølgelig også glemte nogle) og jeg føler mig i gode hænder 

Da hun lyttede til min mave hørte jeg for første gang det lille  banke derudaf som et lille lokomotiv....hold da op!! jeg var helt uforberedt på min reaktion som bare kom med det samme...jeg græd! Det var så STORT...meget større end at se den bevæge sig på skærmen for snart to uger siden. På en måde var dette en langt større vidnesbyrd på at jeg har sgu´ et lille bitte levende menneske i min mave...MIN BABY

Jordmoderen sagde, at hjertelyden var fin og regelmæssig og så kan man jo ikke være andet end glad, stolt...og lettet!

Det har været en dejlig dag

Knus

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

frk andreasen

helt enig  hørte osse min baby´s lyd i dag, såå smukt

osse selvom jeg mærker spark og møffen så er det også altid dejligt at få lov til at høre babyensslå der ud af.

knus tanja 24+2

Anmeld

1. december 2009

dorthemus

frk andreasen skriver:

helt enig  hørte osse min baby´s lyd i dag, såå smukt

osse selvom jeg mærker spark og møffen så er det også altid dejligt at få lov til at høre babyensslå der ud af.

knus tanja 24+2

Spark og møffen rundt glæder jeg mig også meget til, men det må nok vente lidt endnu

Anmeld

1. december 2009

N&J

Hvor er det dejligt at høre.. og tillykke... 

Anmeld

1. december 2009

frk andreasen

dorthemus skriver:

Spark og møffen rundt glæder jeg mig også meget til, men det må nok vente lidt endnu

jeg mærkede de 1 små spark i 16 uge... så måske mærker du dem snart

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

YAY hvor dejligt

Jeg kan godt forstå du græd. Super skønt at du havde en god en

Møzzer

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

dorthemus skriver:

Så har jeg været til første jordmoderbesøg på Frederiksberg Hospital og det gik super godt

Selvom jeg skal føde på Riget skal jeg fortsætte med at gå til jordmoder på FH og det er jeg tilfreds med for hvor var hun bare en sød og varm person og jeg fik svar på en masse spørgsmål (selvom jeg selvfølgelig også glemte nogle) og jeg føler mig i gode hænder 

Da hun lyttede til min mave hørte jeg for første gang det lille  banke derudaf som et lille lokomotiv....hold da op!! jeg var helt uforberedt på min reaktion som bare kom med det samme...jeg græd! Det var så STORT...meget større end at se den bevæge sig på skærmen for snart to uger siden. På en måde var dette en langt større vidnesbyrd på at jeg har sgu´ et lille bitte levende menneske i min mave...MIN BABY

Jordmoderen sagde, at hjertelyden var fin og regelmæssig og så kan man jo ikke være andet end glad, stolt...og lettet!

Det har været en dejlig dag

Knus

Dorthe

Det er så fantastisk at høre den lille spire's hjerte banke... Jeg lå nærmest og hylet...

Anmeld

2. december 2009

dorthemus

frk andreasen skriver:

jeg mærkede de 1 små spark i 16 uge... så måske mærker du dem snart

Det ville da være fantastisk

Anmeld

2. december 2009

dorthemus

MoarJ skriver:

Det er så fantastisk at høre den lille spire's hjerte banke... Jeg lå nærmest og hylet...

Ja min tude-reaktion kom også omgående..hehe

Anmeld

2. december 2009

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Hvor er det dejligt at høre.. og tillykke... 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.