Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
iih ja det er bare en skøn oplvelse!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Dorthe,
Dejligt, at du havde en rigtig god oplevelse!!!!!
Jeg skal til JM første gang på mandag, uha er meget spændt. Og håber også at jeg kommer til at hører det lille hjerte lå.
Lisbeth
Perl skriver: iih ja det er bare en skøn oplvelse!
Ja skøøønt
lisbeth2910 skriver: Hej Dorthe, Dejligt, at du havde en rigtig god oplevelse!!!!! Jeg skal til JM første gang på mandag, uha er meget spændt. Og håber også at jeg kommer til at hører det lille hjerte lå. Lisbeth
Tak Det håber jeg også for dig
Knus Dorthe
Zafir skriver: YAY hvor dejligt Jeg kan godt forstå du græd. Super skønt at du havde en god en Møzzer
YAY hvor dejligt
Jeg kan godt forstå du græd. Super skønt at du havde en god en
Møzzer
Ja det var en dejlig positiv oplevelse
Nu har jeg bestilt tid til gennemscanning den 6. januar...håber de kan se kønnet
Knuser
dorthemus skriver: Ja det var en dejlig positiv oplevelse Nu har jeg bestilt tid til gennemscanning den 6. januar...håber de kan se kønnet Knuser
Weee hvor dejligt...
Hvornår er MD?
Åh - hvor fint
Og ja - man bliver virkelig meget mere rørt end man havde forestillet sig
Knus
Zafir skriver: Weee hvor dejligt... Hvornår er MD?
Det er det samme Synes misdannelsesscanning lyder forfærdeligt Og på Riget og hos jordmoderen kalder de det gennemscanning og det kan jeg også bedst lide.
dorthemus skriver: Det er det samme Synes misdannelsesscanning lyder forfærdeligt Og på Riget og hos jordmoderen kalder de det gennemscanning og det kan jeg også bedst lide.
Nå okay. Ja, vi ka godt være enige om at det lyder bedre.Det blir dejligt at se den sådan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128