Julefrokost og prøver at blive gravid..hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Lærke90

Neki skriver:

Ja jeg er helt enig med dig i at det kan gå for meget op i Projekt Baby... prøver jeg virkelig også at tænke over det ikke skal. Så regner egentlig også med bare at have en sjov aften...og tage det hele som det kommer.

Jeg var nu mest i tvivl om det med at drikke, da det jo er de første uger der er barnets allervigtigste, og der hvor bla. centralnervesystemet bliver dannet, og derfor ville jeg da umiddelbart mene at det netop var der man skulle holde sig fra alkohol...!?

Men tak for svaret...altid rart at få så meget respons når man stiller et spørgsmål

Det som trøstede mig da jeg fandt ud af at jeg var gravid og havde været på druk, var at barnet havde sin egen lille "madpakke" til til starte med (som en plante) 

Var nemlig også skræmt over at det var til at starte med at barnet var mest sår bar, men efter min læges anvisning var mit sket så tidligt at der højest sandsynligt ikke var sket noget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

dorthemus

Jeg ville lade være...du er allerede i tvivl nu så hvis du er gravid og har drukket et par glas, tror jeg at du blir ked af det og urolig.

Lyt til din mavefornemmelse....og da du i forvejen ikke drikker så tit så tror jeg ikke du vil savne det

God fornøjelse på fredag

Knus Dorthe

Anmeld

1. december 2009

sarahb

for mig r akohol en helt og aldeles ligegyldig og unødvendig ting så jeg ville uden tvivl ikke drikke. man kan da sagtens gå til en julefrokost uden at skulle have álkohol.. jeg nyder mig hellere en virgin mojito

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.