Hvor ofte havde i sex da i prøvede at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

4xGreve

vi havde sex. min. 1 gang om dagen og tit mange 2-4 gange (hold da op meget har ændret sig hehe) og det var ret og skær af lyst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Joanna

Neki skriver:

Synes det er en god måde i gør det på... og ja md travle arbejdsdage og børn kan jeg godt forestille mig at man eer nødt til at aftale bare en lille smule Det betyder jo bestemt heller ikke at lysten er mindre af den grund!

Men når det er 2-3 ange om ugen, er det så konstant...altså ment som at det er kontinuerligt 2-3 gange om ugen, hele måneden...også de uger hvor du ikke er op til, eller har Æl, og hvor du faktisk ingen mulighed har for at blive gravid?

Bare af nysgerrighed

God aften..

Jups!... det må du gerne spørge om! Det er fra et par dage efter blødning, når jeg føler mig klar og lækker igen... og så frem til den næste. Min cyklus er lang - omkring 35 dage i gennemsnit, men det kan være over 40 dage. Hvor der reelt er graviditetschance i 3-4 dage... så det er en masse sex som kun er for sjov !

Min erfaring er, at det tit stresser forholdet, hvis vi "glemmer" at bolle Vi begynder at bide lidt af hinanden og have mindre ... hensynsfuldhed og hjælpsomhed. Så vi har oppet det lidt, nu hvor vi prøver at få mig gravid - men ikke en hel masse - det er bare godt for os at huske hinanden og huske at gå i seng med hinanden.

Nu har jeg faktisk af flere omgang holdt nært øje med min cyklus ved hjælp af tempraturmåling osv. Og den cyklus hvor jeg (uplanlagt) blev gravid med min første, var vi sammen en uge inden jeg kunne måle ÆL... så det er lidt af et mysterie. Men det viser måske, at man ikke må låse sig alt for fast på at ramme en bestemt dag. Man kan aldrig vide... stranger things have happened at sea, you know!

Anmeld

22. december 2009

Lunae

Min kæreste og jeg besluttede i august, at påbegynde projekt baby. Jeg blev gravid i første forsøg, og vi havde bare sex, som normalt! Jeg anede ikke noget om ægløsningsperioden eller noget, så det var vidst ret heldigt. Jeg havde så desværre en missed abortion i uge 11, så vi måtte igang igen. Denne gang har jeg kunnet mærke, at fokus har været meget mere rettet mod graviditet. Vi havde sex hver anden dag i ca 10 dage omkring ægløsning. Så kunne ingen da komme og sige, at vi ikke havde forsøgt  Alt tyder på, at det har båret frugt og igår stod jeg ved lægen med en positiv graviditetstest. Så håber vi blot, at det hele går som det skal denne gang!

Held og lykke til jer!

Venligst Luna

Anmeld

22. december 2009

Sesse89

Hehe, jeg tror hvis jeg husker rigtig havde vi sex i alt 4-5 gange inden jeg blev gravid.

Da det ikk li var planen at jeg sku bliver gravid men vi er glad og stolte nu

Anmeld

22. december 2009

BinaMor

vi havde ca. 2-3 gange om ugen i 11 måneder,

virkede først da jeg tog en æl test sidste månd og her for få dage siden fik en positiv g-test

Anmeld

29. december 2009

gittn

min kæreste og jeg har gjort det hver dag i 2 måneder uden held.. ellers er det vel hver anden dag eller der omkring.. Vi syntes det er meget sjovt.. Men vil godt snart til at have nogle børn ud af det.

Anmeld

29. december 2009

Sofiedk

Ja nu er vi jo så ikke blandt de heldige endnu, men hos os svinger det meget hvor meget sex vi har. Fra 10. dagen til 20. dagen havde vi (inden behandling) ca. sex hver 2. dag ... Det er ikke altid lige nemt at bevare gejsten og gnisten efter 5 års forhold og så tror jeg bare altid det er lidt lettere at være spontan i sengen når man ikke skal spekulere på ægløsning og den slags, så jeg glæder mig til jeg står med en positiv test og vi kan hygge os uden omtanke

Anmeld

29. december 2009

mini86

Da jeg blev gravid med Emma, (November2004) skete det uventet..! Egentlig ikke planlagt da jeg havde mistet modet efter 3 mislykkedes gravilditeter!

Vi har sex næsten hver dag, nogle gange går der 1-2 dage i mellem, men sexlivet fejler da intet... Men syns ikke der sker en disse.. Det kan godt være lidt irriterende når man rigtig gerne vil have en mere, (for min kærestes vedkommende, "han vil gerne være far)

men opgiver da ikke.!

held og lykke til jer

Anmeld

29. december 2009

Vidunderligeunger

vi havde sex stort hver dag da jeg droppede pillerne og vi bollede som kaniner, ikke kun fordi vi vidste jeg ku blive gravid, men vi havde bare begge sug i maven over at det kunne jo være den var der og alle muligheder blev tager i brug, selv i teltet LIGE UDE foran lejren ved skanderborg festival.. hehe.. men er man trængende så er man trængende da jeg så ik blev gravid i første hug tror jeg det tog spændingen lidt, men vi har altid haft meget sex så det fortsatte vi med og vupti - 2. gang var lykkens gang deejlig... så havde vi så bare full stop på sex fronten da jeg blev gravid i en periode - men efter en lille romantisk tur til København og en god lang snak om fremtiden som forældre så skal jeg liiige love for den kom til bage (lysten) med 180 i timen - skjønt!!

håber ik det var for detaljeret.. hehe

Anmeld

29. december 2009

frk andreasen

vi aftalte at havde det engang om dagen men det var nu for ikke at "glemme hinanden", efter at jasmin er kommet ( hun blir 3 til marts).. stoppede med p piller oktober sidste år blev gravid 3 mdr efter. begyndte at bløde i 12 uge den var gået til i 7 uge... blev gravid  2 mdr efter den ufrivillig abort.. er nu i uge 29..

kram tanja

der venter den skønneste lille dreng til marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.