Neki skriver:
Synes det er en god måde i gør det på... og ja md travle arbejdsdage og børn kan jeg godt forestille mig at man eer nødt til at aftale bare en lille smule
Det betyder jo bestemt heller ikke at lysten er mindre af den grund!
Men når det er 2-3 ange om ugen, er det så konstant...altså ment som at det er kontinuerligt 2-3 gange om ugen, hele måneden...også de uger hvor du ikke er op til, eller har Æl, og hvor du faktisk ingen mulighed har for at blive gravid?
Bare af nysgerrighed
God aften..

Jups!... det må du gerne spørge om! Det er fra et par dage efter blødning, når jeg føler mig klar og lækker igen... og så frem til den næste. Min cyklus er lang - omkring 35 dage i gennemsnit, men det kan være over 40 dage. Hvor der reelt er graviditetschance i 3-4 dage... så det er en masse sex som kun er for sjov !
Min erfaring er, at det tit stresser forholdet, hvis vi "glemmer" at bolle
Vi begynder at bide lidt af hinanden og have mindre ... hensynsfuldhed og hjælpsomhed. Så vi har oppet det lidt, nu hvor vi prøver at få mig gravid - men ikke en hel masse - det er bare godt for os at huske hinanden og huske at gå i seng med hinanden.
Nu har jeg faktisk af flere omgang holdt nært øje med min cyklus ved hjælp af tempraturmåling osv. Og den cyklus hvor jeg (uplanlagt) blev gravid med min første, var vi sammen en uge inden jeg kunne måle ÆL... så det er lidt af et mysterie. Men det viser måske, at man ikke må låse sig alt for fast på at ramme en bestemt dag. Man kan aldrig vide... stranger things have happened at sea, you know!
Anmeld